انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بیمه بدنه کیلومتری سامان (پیمایشی)-نمایندگی نائینی کد 221

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 29 شهريور 1400
بیمه بدنه کیلومتری سامان (پیمایشی)

در بیمه ی بدنه ی خودرو، شرکت بیمه گذار موظف است طی قراردادی که بسته شده هزینه هایی که بر اثر بلاهای طبیعی مانند آتش سوزی، سیل، زلزله و .... یا سرقت به خودرو وارد شود، پرداخت کند. علاوه بر این صدمات اگر صاحب خودرو تصادفی کند که خود مقصر باشد و بیمه شخص ثالث هزینه های خودرو را متقبل نشود، می تواند برای ترمیم خودرو از بیمه بدنه استفاده کند.
حال بیمه سامان، بیمه بدنه ی با طرحی جدید ارائه داده است که در این طرح کیلومتر خودرو به روی هزینه های پرداختی خسارت خودرو تاثیر گذار است.
این طرح در سه کیلومتر 5 و 8 و 12 هزار کیلومتر وجود دارد.
ابتدا یکی از کیلومترهای فوق را انتخاب می کند و در طی زمانی یک سال می تواند از این بیمه نامه استفاده کند. محاسبه خسارت های وارد شده در این بیمه نامه به این صورت که ابتدا میزان کیلومتر ماشین شما نباید از طرحی که انتخاب کردین بیشتر باشد، سپس کارشناس بیمه طبق مدل ماشین شما خسارت وارده شده محاسبه و هزینه ی آن به شما پرداخت می شود.

مدت زمان این قرارداد همانند دیگر قرارداها یک ساله می باشد که فرد بیمه شوند موظف هر ماه مبلغی که در قرارداد طی شده است را به شرکت بیمه گذار پرداخت کند تا بتواند از خدمات بیمه خود استفاده کند. بیمه بدنه کیلومتری سامان (پیمایشی) یکی از بیمه های مهم و الزامی برای هر خودرو است.
یکی از بهترین بیمه نامه هایی که می توانید برای خودرو انتخاب کنید بیمه نامه سامان می باشد که می توانید از آن استفاده کنید.

نمایندگی نائینی کد 221 با هدف توسعه فروش آنلاین بیمه نامه و نظر به تمایل هرچه بیشتر بیمه گذاران به استفاده از روشهای مدرن خرید آنلاین، بر آن شده است تا در جهت ایجاد راهی آسان و سریع برای خرید آنلاین درکوتاهترین زمان ممکن بهترین خدمات را دراختیار شما قرار داده و با تغییر در الگوهای سنتی و صرفه جویی در وقت و هزینه، به شما کمک کنیم مناسب ترین طرح های ویژه بیمه ای را از طریق سایت ما WWW.SI221.COM برای خود به صورت آنلاین خریداری و یا سفارش گذاری نمائید.
بیش از 10 سال است که ما در حوزۀ مشاوره و فروش و پشتیبانی انواع بیمه نامه به صورت شفاف و متفاوت ؛ فعالیت میکنیم تجربۀ این سال‌ها به ما نشان داده است که فروش آنلاین بیمه نامه می‌توانند نقشی کلیدی و مهم در افزایش کیفیت زندگی همۀ ما ایرانی‌ها داشته باشد ؛ با همین نگاه بود که باعث شد ما وارد عرصۀ فروش دیجیتال بیمه با شعار" زندگی دیجیتال – خانواده آنلاین " شویم. به این امید که بتوانیم نقشی کوچک در بهبود و توسعۀ فروش بیمه آنلاین داشته باشیم.
از طریق وب‌سایت ما WWW.SI221.COM هر لحظه و هر جایی که هستید می‌توانید به صورت آنلاین بیمه درمان تکمیلی انفرادی و خانواده – تجهیزات الکترونیک ( موبایل، تبلت و ... ) – مسافرتی – کرونا ویروس - حیوانات خانگی و ..... بخری و یا ضمن سفارش گذاری آنلاین هر نوع بیمه نامه ؛ از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.
بیمه‌نامه شما در کوتاهترین زمان صادر شده و به آدرس دلخواه شما ارسال میشود.
آگهی دهنده
بیمه سامان نمایندگی 221 نائینی
  • قیمت : 100,000 تومان تا 1,000,000 تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-سعادت آباد-میدان کاج-خیابان سرو غربی-خیابان مروارید-ساختمان مروارید سعادت-طبقه 1-واحد7
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1026495
بازدید : 427
دسته بندی : بيمه
آگهی دهنده
بیمه سامان نمایندگی 221 نائینی
  • قیمت : 100,000 تومان تا 1,000,000 تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-سعادت آباد-میدان کاج-خیابان سرو غربی-خیابان مروارید-ساختمان مروارید سعادت-طبقه 1-واحد7
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com