انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نمایندگی شرکت محصولات البرز دراصفهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 6 تير 1400
فروش محصولات البرز دربازرگانی جهان نما گستر با بیش ترین تخفیف وارسال رایگان

شعله های گاز رومیزی البرز
تعداد شعله اجاق گاز البرز، با توجه به فضا و اندازه، نحوه چینش وسایل آشپزخانه و شیوه آشپزی کد بانوها اهمیت زیادی دارند. در واقع نیاز ماست که تعیین می‌کند کدام اجاق گاز را انتخاب کنیم که پاسخگوی تمام نیازهای آشپزی ما باشد.
ابعاد اجاق گاز است که تعیین می‌کند چه تعداد شعله روی آن قرار گیرد و براین اساس ابعاد آن متفاوت خواهد بود که با کاربری مشتری ارتباط مستقیم دارد. به طور معمول گازهای 5 شعله البرز پاسخگوی نیاز روزمره مشتریان است. گاز های صفحه ای البرز دارای یک شعله پلوپز هستند که متناسب با سبک آشپزی ایرانی ها در گاز رومیزی استیل البرز جاگرفته است.
اجاق گازهای صفحه ای استیل البرز مجهز به سر شعله Dual هستند.
شعله پلوپز معمولی که در بیشتر اجاق گاز های موجود در بازار استفاده می شود، داری یک ژیگلور سایز 135 است که در صورت استاندارد بودن سر شعله توان حرارتی با راندمان حدود 50% را تولید می کند. سر شعله های دوال با استفاده از 2 ژیگلور سایز 90 و 1 ژیگلور سایز 65، علاوه بر تولید حرارتی بیشتر، قابلیت این را دارند که در 2 حالت کاملا روشن یا روشن بودن فقط شعله وسط عمل کنند.
سر شعله های شف با توزیع منحصر به فرد شعله به صورت همزمان از درون و بیرون مشعل، موجب افزایش توان حرارتی و در نتیجه کاهش مدت زمان پخت غذا می شوند. این فناوری به صورت انحصاری توسط شرکت استیل البرز در محصولات اجاق گاز البرز ارائه می‌شود و در هیچ یک از اجاق های گازی موجود در بازار دیده نمی شود.
گازهای رومیزی استیل البرز مجهز به سر شلعه WOKهستند.
بزرگترین و قدرتمندترین شعله اجاق است که با توان حرارتی حداکثر 4 کیلو وات نیازهای متنوع آشپزی را پاسخ میدهد. این حرارت برای پخت و پز به سبک ایرانی بسیار مناسب است.
شبکه های چدنی:
مزیت شبکه‌های چدنی گاز قابل جداسازی بودن آن است.
شبکه‌های محافظ روی اجاق گاز البرز از جنس چدن و ضد زنگ هستند. با وجود این شبکه‌ها فاصله‌ی لازم بین شعله و قابلمه و تابه‌ها‌ حفظ می‌شود و به ظروف آسیب نمی‌رسد. امکان جداسازی شبکه‌های چدنی از صفحه‌‎ی گاز وجود دارد و این موضوع به نظافت آسان سطح گاز کمک می‌کند.
برای مثال گاز رومیزی G5905 استیل البرز جدید ترین طراحی اقتصادی استیل البرز در رده اجاق های گازی است که با ترکیب استفاده از ترموکوپل های پیشرفته، سرشعله های متنوع و ظاهری متفاوت جایگزین جدید اجاق گازهای استیل البرز و دیگر برندهای مطرح در بازار محسوب می‌شود.

بهینه مصرف کنید.
یکی از مواردی که گازهای صفحه ای البرز را شاخص‌تر می‌کند، رتبه مصرف انرژی A بوده که به معنای مصرف بهینه انرژِی برق و گاز است. با در نظر گرفتن این خصوصیات، این ابزار تمام استاندارد‌‌های لازم یک محصول ایمن و با کیفیت را دارد و می تواند پیشنهادی مقرون به صرفه و مناسب برای آشپزخانه شما باشد. گفتنی است که گرید مصرف انرژی A کمترین میزان مصرف در بین اجاق گاز ‌های صفحه‌ای البرز به شمار می‌رود.
دیگر مزایای اجاق گاز های رومیزی استیل البرز

ترموکوپل استیل البرز
ترموکوپل به کمک یک سنسور دمایی متوجه خاموش ‌شدن شعله می‌شود و جریان گاز را به ‌طور خودکار قطع و به این ترتیب از بروز سوانح ناگوار جلوگیری می‌کند. برای تنظیم شدت شعله پنج ولوم بزرگ در قسمت میانی و پایین صفحه‌ی گاز قرار گرفته است. علائم راهنمای کنار هر ولوم سر شعله‌ی مربوط به آن را نشان می‌دهد. با فشردن هر ولوم فندک شروع به جرقه ‌زدن کرده و شعله را روشن می‌کند.

مزایای خرید این محصول از فروشگاه جهان نما گستر:

امکان خرید غیر حضوری
قیمت های رقابتی محصولات ما
جشنواره های فروش و تخفیفات فروش
تخفیف های پلکانی متناسب با میزان خرید
ارسال رایگان و تحویل در کمترین زمان ممکن
مشاوره های تخصصی در زمینه خرید بهتر شما
این بازرگانی جهت انبوه سازان و پیمانکاران آماده ارائه تخفیف های پلکانی متناسب با میزان خرید میباشد.
قابل ذکر است که کلیه محصولات ارائه شده در این فروشگاه از تضمین اصالت کالا برخوردار بوده و شامل گارانتی کارخانه البرز می باشند .

ساعات کاری فروشگاه
شنبه تا چهارشنبه

صبح از ساعت 8:00 الی 14:00
عصر از ساعت 16:00الی 20:00
پنج شنبه ها
صبح از ساعت 8:00الی 14:00

فروشگاه عصرهای پنج شنبه تعطیل میباشد.

آدرس فروشگاه جهان نما گستر :

کنارگذر اتوبان خرازی.خ صمدیه لباف.خ شهیدان غربی.نبش کوچه 25
آگهی دهنده
جهان نماگستر
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس فروشگاه جهان نما گستر کنارگذر اتوبان خرازی.خ صمدیه لباف.خ شهیدان غربی.نبش کوچه 25
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1033763
بازدید : 292
دسته بندی : اثاثيه منزل
آگهی دهنده
جهان نماگستر
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس فروشگاه جهان نما گستر کنارگذر اتوبان خرازی.خ صمدیه لباف.خ شهیدان غربی.نبش کوچه 25
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com