انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چاپ تیشرت نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 27 شهريور 1400
چاپ تیشرت یکی از تکنولوژی های روز دنیا است که طرفداران زیادی دارد. امروزه کمتر لباسی پیدا میشود که تماما تک رنگ و یک دست ساده باشد.هنگام خرید لباس طرح و رنگ های بسیار متنوعی برای انتخاب می باشد که هرکس با سلیقه خود یکی را انتخاب می کند. از همین رو کمتر جایی دیده می شود که لباس با عکس و طرح های خاص یا مناسبی موجود باشد.
چاپ روی لباس:بدین صورت چاپ اختصاصی بر روی لباس در تعداد و تیراژ پایین نیز شکل گرفت. در این مدل چاپ با صرف هزینه بسیار پایین میتوان اقدام به چاپ بر روی لباس کرد.
از دیگر مزایای این مدل از چاپ ماندگاری و دوام بسیار بالای طرح چاپ شده می باشد، به صورتی که چاپ تیشرت با عکس دلخواه  بدون حتی ذره ای افت کیفیت قابل شستشو بوده و از دوام و پایداری بالایی برخوردار می باشد.
چاپ روی تیشرت در نوین گرافیک از جنس پارچه اسپان می باشد. که بسیار مناسب برای چاپ می باشد و هنگام پوشیدن دچار حساسیت نمی شوید.
چاپ تیشرت زنانه با طرح دلخواه :از دیگر خدمات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک که می تونید هر طرح و یا عکسی رو که دوست دارید روی تیشرت چاپ کنید. مثلا یک طرح فانتری و خاص که تیشرت با اون طرح رو در بازار نمی تونین پیدا کنید و یا عکس بازیگر مورد علاقه خودتون و هر عکس و یا طرح دیگه ای که دوست داشته باشید.
رایج‌ترین و شاید آشناترین نمونه استفاده از تکنولوژی چاپ تیشرت، آماده سازی لباس‌های تیم‌های ورزشی مانند تیم فوتبال و تیم والیبال است که تبلیغات اسپانسری آنها بر روی لباس‌ها چاپ می‌شود. حضور نشان می‌دهد که این صنعت بسیار فراگیرتر از تصور ماست.
چاپ روی تیشرت تبلیغاتی: سفارش دهنده اصلی تیشرت تبلیغاتی شرکت‌ها و برندهایی هستند که معمولاً در طول سال کمپین یا گردهمایی‌های مخصوص برای مشتریان و مخاطبان خود تشکیل می‌دهند. این تیشرت ها دارای برند و لوگو شرکت مورد نظر هستند و ممکن است شعارهای تبلیغاتی آنها نیز بر روی آن چاپ شده باشد. تیشرت تبلیغاتی به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای تبلیغی در انتخابات شوراها و انتخابات مجلس استفاده می‌شود و معمولاً تصویر نماینده یا شعار تبلیغاتی آنها بر روی تیشرت چاپ می‌شود.
برای ثبت سفارش در شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.
آگهی دهنده
نوین گرافیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1040459
بازدید : 200
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
نوین گرافیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com