انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مرکز تخصصی تولید و چاپ لباس کار

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 18 دي 1400
با سلام
تولید و چاپ لباس کار برای شرکت های بزرگ و برند های معتبر در زمان مراجعه مشتریان نوعی اعتبار و تبلیغ خواهد بود مطمئنا نظمی که در میان کارکنان ایجاد می شود برای مشتریان برند شما قابل توجه است

همچنین افرادی که محیط کارشان فضای باز است و از طرف شرکت های خدماتی فرستاده می شوند چاپ لباس کار انها ارزش و اهمیت شرکت به کارکنان و برند را نشان خواهد داد .

مجموعه چاپ برتر آماده است تا برای شما با هر رده شغلی چاپ لباس کار انجام دهد. می توانید صفرتا صد دوخت و چاپ را به ما بسپارید و یا لباس کار خود را برای چاپ طرح مورد نظرتان پیش ما امانت بگذارید .

دوخت و چاپ روی کاپشن کار

چاپ لباس کار

قیمت چاپ کاپشن کار

در این قسمت کار دوخت روی کاپشن تک انجام می شود و از آن با عنوان کاپشن کار مهندسی نیز نام برده می شود . برای همچین کارهایی حتما نیاز به آستین بلند و مقاومت زیاد پارچه وجود دارد .

قیمت چاپ کاپشن کار

جنس پلی استر مقاوم
امکان دوخت با رنگ بندی متنوع و در تمامی سایزها
امکان چاپ هر نوع ارمی مطابق سفارش
دارای زیپ از جلو و کاملا قابل شست و شو

تولید و چاپ کاپشن و شلوار کار

در انبار های مجتمع چاپ برتر همیشه محصولاتی از این دست به صورت از پیش دوخته شده بدون چاپ در چند رنگ موجود است که باعث سرعت در روند تحویل سفارش خواهد بود برای اطلاع از رنگ ها و سایز های موجود تماس بگیرید اگر سفارش شما جزو موجودی نباشد دوخت و چاپ حداقل در تعداد یک هفته طول خواهد کشید . جنس این کاپشن و شلوار از پلی استر مقاوم و با چاپ هر نوع برند و ارم و لوگوی دلخواه شما همراه خواهد بود .

قیمت چاپ روی کاپشن و شلوار کار

برای استفاده هایی چون : کار مهندسین ساختمانی , مراکز پتروشیمی , استفاده در مکانیکی و غیره

چاپ روی لباس کار یکسره

چاپ لباس کار

قیمت دوخت لباس کار یکسره

همچین لباسی برای استفاده کسانی که با ابزار الات زیاد سر و کار دارند و امکان کثیف شدن لباسشان زیاد است پیشنهاد می شود مثلا نقاش های ساختمان که با رنگ سر و کار دارند یا فعالین در کارگاه ها و همچنین برقکاران یا کسانی که در ارتفاع کار می کنند و لباس دو تکه برای آنها دست و پا گیر است . برای سفارش سایز , طرح چاپی , رنگ و جنس لباس کار یکسره می توانید حتی از طریق ایمیل یا تلگرام با ما در ارتباط باشید و چاپ لباس کار را سفارش دهید .
کدآگهی : 1041416
بازدید : 273
دسته بندی : چاپ و تبليغات
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com