انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پوشش ایستادرز زیپ پانل

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 5 آبان 1400
سیستم ایستادرز آرک زیپ (Arczip standing seam system) محصول شرکت عقیق سازه ارک است. این سیستم در ایران با عناوین کالزیپ، بمو، زیپ پانل، زیپ تک، .. نیز شناخته می شود.
این سیستم یک نوع پوشش یکپارچه سقف و ساختمان است که قابلیت اجرای یکپارچه در انواع طرح های تخت و منحنی را دارا می باشد. پروفیل های آرک زیپ می تواند در انواع اشکال منحنی مقعر و محدب و یا با ابتدا و انتهای متفاوت (برای پوشش سقف های گنبدی یا کروی) و یا تخت تولید می شود. ترکیب این پروفیل ها می تواند ساختمان های با طراحی پیچیده را به راحتی و به زیبایی پوشش دهد.
پروفیل های آرک زیپ در محل پروژه و در طول های پیوسته نامحدود تولید می شوند و سقف های با طول زیاد را به صورت یکپارچه پوشش می دهند. علاوه بر موارد گفته شده، تولید در محل پروژه باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های حمل و نقل می شود.

در سیستم ایستادرز آرک زیپ برای اتصال پروفیل ها از سوراخ کاری و پیچ استفاده نمی شود. چرا که وجود سوراخ و عدم آب بندی مناسب دلیل اصلی نشت آب و رطوبت است. پروفیل های آرک زیپ پس از قرار گیری بر روی سقف با دستگاه های مخصوص به طور کامل و پیوسته به یکدیگر متصل می شوند و در نتیجه پوشش به طور کامل یکپارچه و بدون درز خواهد بود.
پوشش نهایی آرک زیپ سبک و کاملا مقاوم است. با شرایط محیطی سازگار بوده و قابلیت بازیافت دارد. با توجه به شیوه قرارگیری لایه ها تمام جنبه های عایق کاری صوتی، گرمایی، رطوبت و گرد و غبار رعایت می شود.
آگهی دهنده
شرکت عقیق سازه ارک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1044382
بازدید : 227
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
شرکت عقیق سازه ارک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com