انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

عایق کاری ساندویچ پانل

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 19 آبان 1400
عایق رطوبتی پلیمری
محصول نهایی و بهترین محصول برای عایق بندی ساندویچ پانل، عایق رطوبتی پلیمری ساندویچ پانل است. عایق رطوبتی پلیمری نانو با داشتن شکل ظاهری مایع غلیظ به همراه الیاف فایبرگلاس در قسمت اورلب ها، سرپیچ‌ها ، بین ورق‌ها ، کاتر و بدون الیاف در سایر قسمت‌های ساندویچ پانل باعث آب بندی 100% سطوح فلزی از جمله ساندویچ پانل، شیروانی و ورق گالوانیزه می‌شود.

الیاف عایق رطوبتی برای آب بندی
کیفیت بالای عایق پلیمری سبب گردیده عایق کاملاً بر روی سطح ساندویچ پانل چسبیده و هیچ‌گونه هوا بین ورق و عایق پلیمری جمع نشود. چسبندگی فوق‌العاده بالا عایق رطوبتی به ورق‌های ساندویچ پانل باعث گردیده که عایق به‌هیچ‌عنوان از سطح ساندویچ پانل جدا نشود.

رال رنگ متنوع و زیبایی ظاهری عایق رطوبتی قابل‌مقایسه با هیچ‌یک از محصولات آب‌بندی نبوده و اجرای سرد و بسیار آسان آن بدون داشتن تخصص درزمینهٔ عایق‌بندی از دیگر ویژگی‌های کلیدی عایق رطوبتی هست که می‌تواند هزینه اجرا را به حداقل یا صفر برساند.

عایق بندی ساندویچ پانل با عایق رطوبتی
از دیگر ویژگی‌های این عایق برای سطوح فلزی می‌توانیم به مقاومت فیزیکی، شیمیایی و قلیایی بالا، مقاومت بسیار بالا در برابر نور خورشید و اشعه ماوراءبنفش، مقاومت کشسانی بسیار بالاتر نسبت به سایر محصولات آب‌بندی، مقاومت بسیار بالا در برابر انبساط و انقباض، عدم جذب گردوغبار و کثیفی، عدم ترک‌خوردگی و… اشاره کرد.

استفاده از عایق رطوبتی پلیمری برای ساندویچ پانل باکیفیت‌ترین، ماندگارترین و پرکاربردترین روش برای آب‌بندی و عایق‌کاری ساندویچ پانل است. شرکت نانو اکریلیک با اطمینان محصول عایق رطوبتی خود را برای عایق‌بندی این سطح پیشنهاد می‌کند. در صورت خرید و اجرای عایق رطوبتی برای ساندویچ پانل و سطوح فلزی 10 سال ضمانت‌نامه کتبی برای حصول اطمینان از آب‌بندی سطح به کارفرمایان تقدیم می‌شود.

عایق رطوبتی
برای اطلاعات بیشتر در خصوص عایق رطوبتی به سایت
https://nanoacrylic.ir
مراجعه نمایید
آگهی دهنده
نانو اکریلیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1045926
بازدید : 196
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
نانو اکریلیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com