انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ساندویچ پانل پلی یورتان، بلوک سبک دیواری و پوشش سقف

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 7 اسفند 1396
مروزه استفاده از مصالح نوین در ساختمان سازی امر متداولی شده است . اجرای سبک تر، عایق بودن، مقاومت در برابر زلزله، نصب سریع و بالاخره ارزان بودن از جمله مزیت هایی است که باعث استفاده روز افزون از مصالحی همچون بلوک های سبک و مواد کامپوزیتی منجمله ساندویچ پانل ها می شود. الف-بلوک هوادار اتوکلاو شده نوعی بلوک سبک با کارایی بسیار بالا می باشد که بیش از ۸۵ سال از عمر آن می گذرد. این نوع بلوک در سراسر دنیا و در اکثر ساختمان های اداری، صنعتی، مسکونی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این نوع بلوک به دلیل کاهش هزینه های تمام شده بنا، از لحاظ اقتصادی نسبت به سایر مصالح ساختمانی، ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. به دلیل سبکی و نصب آسان قطعات، باعث افزایش سرعت احداث بنا شده و کمک شایانی به سازندگان و انبوه سازان، در بازار رقابتی مسکن می نماید.
بلوک هوادار اتوکلاوشده (ACC) در مقایسه با سایر محصولات دارای خصوصیات بارزی مانند سبکی، عمرزیاد، کاهش اتلاف حرارتی (سرما و گرما)، عایق صدا، سهولت استفاده و شکل پذیری است. با توجه به مزیت های ویژه، این محصول نگرانی های مشاوران ساختمانی، پیمانکاران و مهندسان معمار را جهت سازگاری با شرایط محیطی بر طرف می سازد.
ب-ساندویچ پانل ها جزء مصالح نوین ساختمانی و از دسته مواد به اصطلاح کامپوزیت و یا مرکب هستند ساندویچ پانل ها از سه لایه تشکیل شده اند که لایه بیرونی آنها از ورق فلزی و عایق میانی آنها از موادی همچون پلی استایرن، پلی یورتان پشم شیشه و پشم سنگ پر می شود .ساندویچ پانل ها دارای مزایای بسیاری نسب به مصالح معمول دیگر هستند که از آن جمله نصب سریع و آسان، سبک بودن (که مزیت مهمی در ساختمان سازی نوین خصوصاً مقاوم سازی در برابر زلزله می باشد)، عدم نیاز به نما و یا سفید کاری، بهداشتی بودن از همه مهمتر عایق بودن نسبت به مصالح با چند برابر ضخامت می باشد .
ساندویچ پانل ها از لحاظ عایق میانی به دو دسته: ساندویچ پانل پلی استارین، ساندویچ پانل پلی یورتان تقسیم می شوند همچنین در ساخت ساندویچ پانل ها می تواند از ورق رنگی و یا ورق آلوزینگ استفاده شود.ساندویچ پانل ها از لحاظ کاربرد به انواع ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سردخانه‌ای تقسیم می شوند.یکی از بهترین انواع ساندویچ پانل در پوشش دهی سقف و دیوار خصوصاً در مواقعی که بحث عایق بندی مهم باشد می باشد، ساندویچ پانل پلی یورتان می باشد. عایق میانی این نوع ساندویچ پانل، از نوع پلی یورتان می باشد .
شرکت جهان پیوند پیشرو در عرضه بلوک های سبک(ACC) و ساندویچ پانل ها با بهترین کیفیت در دو نوع پلی استارین و پلی یورتان می باشد این ساندویچ پانل ها به روش پیوسته ((continuous - که روش مدرن تولید آن می باشد- تولید می شوند .
آگهی دهنده
شرکت جهان پیوندآریا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 908083
بازدید : 830
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
شرکت جهان پیوندآریا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com