انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خط تولید زغال فشرده 09196320288

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402
شرکت سوین ماشین آریا
خط تولید زغال فشرده از خاک اره

این روش تولید زغال متریال خاک اره مورد استفاده میگردد.خاک اره همه جا به وفور پیدا میشه و به قیمت ارزان میتوانید از هر منطقه کشور خریداری کنید و تبدیل به زغال فشرده کنیید.
در این روش تولید زغال ۸۰ درصد خاک اره با ۱۰ درصد خاک زغال و ۱۰ درصد مواد سلولوزی مخلوط شده و بعداز گذشت از ماشین آلات تبدیل به بریکت می گردد و وارد فرایند پخت به کوره می گردد.
خط تولید شامل دستگاه های زیل می باشد:
1- دستگاه سرند:برای جداسازی ذرات ریز و درشت خاک اره و سایر اجزا باقی مانده در خاک اره مانند تراشه های بزرگ چوب یا خرده سنگ یا قطعات پلاستیکی.
2-دستگاه آسیاب: برای آسیاب کردن پوست گردو ,پوست پسته , پوست فندق و ضایعات باقی مانده از دستگاه اکسترودر.
دستگاه خشک کن سینوسی: طرح بافر یا دوار:به منظور کم کردن رطوبت تا 10الا17 درصد .طول خشک کن 12 متر بوده و فرایند را در محیط خلع و ایزوله انجام میدهد. 3-
4-دستگاه مکنده توربینی: دستگاه مکش هست توانایی مکش اجرام موجود در خشکن را دارد به صورت کانتینیوس و پیوسته.
5-دستگاه سیکلن گریز از مرکز:دستگاه توانایی جداسازی بخار ار املاح خاک اره را دارا بوده و میتواند با گریز از مرکز فشار باد و خلع حرارتی بخار را به سمت بالا و خاک اره را به سمت پایین هدایت کند.
6- ماشین بریکت ساز:این دستگاه خاک اره و مواد سلولوزی بعداز مخلوط شدن وارد این دستگاه شده وتبدیل به بریکت (قالب فشرده شده خام خاک اره و مواد سلولوزی که از سیلندر دستگاه با هدایت ماردون تولید میشود) شده و در واگن انتقال چیدمان منظم قرار میگیرد.
7- کوره صنعتی 3 منظوره بوده یعنی توانایی پخت زغال( بریکت فشرده , زغال لیمو-مخصوص ,و زغال کبابی) را بوده کوره صنعتی مجهز به سیستم کنترل دیجیتال بوده و فرایند پخت با نرم افزار به صورت هوشمند انجام میگردد. از محاسن کوره صنعتی این بوده که فاقد آلایندگی زیست محیطی بوده
کوره صنعتی مجهز به کندانسور حذف دود آبخنک بوده و دارای 2 عدد مشعل ایران رادیاتور و سیستم کنترل اختلاف دما بوده که دمای داخل کوره صنعتی رو به سیست دیجیتال ارسال میکند .
8- اگر خط تولید با کوره سنتی اجرا شود در اینصورت باید در کارخانه تولید کننده کوره سنتی درست شود و از واگن و خفه کن استفاده شود.بریکت بعداز تولید در دستگاه اکسترودر در دراخل واگن چیده شده و واگن را به وزن بریکت 200 الا300 کیلوگرم داخل کوره سنتی قرار میدهند و با ایجاد حرارت به روش دستی درب کوره سنتی را میبندد و با حرارت خودسوزی ایجاد شده در کوره سنتی ادامه فرایند انجام میگردد .معمولا زمان کربونیزاسیون (فرایند گرمادهی و سردشدن)30 ساعت به طول می انجامد.
کوره صنعتی 4 منظوره بوده یعنی توانایی پخت زغال لیمو و زغال کبابی و زغال مجلسی یا همان زغال سفید و زغال فشرده را دارد . فرایند پخت داخل کوره صنعتی در نبود اکسیژن در محیط خلع انجام میگردد . که به این فرایند به اصطلاح همرفت یا کربونیزاسون 99-100 درصد خالص کربن گویند.
فضای کاری برای تولید زغال فشرده از خاک اره :
محیط سربسته 200 الا300 متر مربع .
برق سه فاز 32الا 60 آمپر .
سوخت گاز (کنتور جی 10) یا گازوییل
09196320288
sevinmashin@gmail.com
www.sevinmashi@gmail.com
آگهی دهنده
sevinmashin
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1050233
بازدید : 244
دسته بندی : خدمات صنعتي
آگهی دهنده
sevinmashin
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com