انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نمایندگی مرکزی تعمیرات محصولات رمینگتون

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 6 بهمن 1400
سشوار رمینگتون

رمینگتون که در اصل نام آن Remington Products می باشد و به اختصار رمینگتون گفته می شود اصالتا برندی امریکایی است که در سال 1816 توسط " ای زمینگتون " و پسرانش بنیان نهاده شد. این کمپانی فعالیت خود را با تولید اسلحه های کمری آغاز نمود و تا کنون نیز به تولید اسلحه ادامه داده است. اما شرکت رمینگتون پس از چندی ماشین های دوخت و ابزار کشاورزی را نیز به محصولات خود اضافه کرد. هنگامی که کریستف شولز برای ساخت و تکمیل ماشین های تایپ و صفحات کلید QWERTY به رمینگتون پیشنهاد کمک کرد، روند تولیدات این شرکت به کلی تغییر یافت. امروز رمینگتون یکی از معتبرترین شرکتهای تولید محصولات شخصی چون محصولات سشوار رمینگتون می باشد.
زیبایی چیزی است که همه‌ی انسان‌ها به آن علاقه‌ دارند و همیشه در صدد زیبا و زیبا‌تر شدن هستند. با زیباتر شدن می‌توان حس بهتری را تجربه کرد و نهایتا اعتماد به نفس بالاتری داشت. زیبایی را می‌توان به طرق مختلف از جمله در سبک لباس پوشیدن، در سبک آرایش صورت و همچنین در سبک آرایش مو بدست آورد. هرچند که در ابتدا شاید نتوان به اهمیت این موضوع پی برد ولی داشتن موهای زیبا و خوش‌حالت برای اکثر افراد یکی از معیارهای مهم برای زیبایی آن‌هاست. برخی روش‌ها و ابزارهای حرفه‌ای آرایشگری این زیبایی را به ارمغان می‌آورند و جلوه‌ی خاصی به موها می‌بخشند.
وقتی که سخن از خشک کردن موهای فر به میان می آید، یکی از نکاتی که باید مد نظر شما باشد، صاف کردن موها به واسطه خشک نمودن صحیح است. استفاده از انواع سشوار دارای متمرکز کننده باید، می تواند به شما این امکان را بدهد که هوای گرم را با سرعت بالاتری به سمت موهای خود هدایت کنید و به این ترتیب، تاب ها و چرخش های موهای شما را از بین ببرد.
لیست سشوار رمینگتون موجود در سایت به شرح زیر معرفی می گردد:
سشوار رمینگتون مدل D1500
سشوار رمینگتون D5215
سشوار رمینگتون مدل AC5911
سشوار رمینگتون مدل AC5999
سشوار برس دار رمینگتون مدل AS8810
سشوار رمینگتون مدل AC9096
سشوار رمینگتون مدل AC8820
سشوار رمینگتون مدل AC9140
سشوار رمینگتون مدل D7779

جهت خرید رمینگتون و کسب اطلاعات بیشتر درباره سشوار رمینگتون و خدمات پس از فروش رمینگتون می توانید به آدرس فروشگاه اینترنتی ما مراجعه فرمایید.
.
آگهی دهنده
شرکت بدرسان الکتریک
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : میدان هفت تیر- خیابان کریم خان زند- ابتدای پل- پلاک 71
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1050595
بازدید : 315
دسته بندی : تعمير لوازم
آگهی دهنده
شرکت بدرسان الکتریک
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : میدان هفت تیر- خیابان کریم خان زند- ابتدای پل- پلاک 71
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com