انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش انواع فولاد سردکار 1 2601 و 1 2721 و 1 2842

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 25 دي 1402
شرکت فولاد مرکزی دلاکان از عرضه کنندگان اصلی فولاد سردکار 1.2601 در بازار فولاد و استیل ایران می باشد.
این فولاد از خانواده فولادهای ابزاری سردکار می باشد که با میزان نسبتا بالای کربن و کروم ثبات ابعادی بالایی دارد. در برابر چسبندگی و خراش مقاومت سایشی مناسبی دارد و سفتی بالایی دارد. از دیگر ویژگی های فولاد سردکار 2601 یا همان فولاد ابزار سردکار SPK NL این است که لب پر نمی شود. فولاد سردکار 1.2601 در استاندارد بهلر با نام K105 شناخته می شود. این فولاد استحکام فشاری بالایی داشته و به سبب اعوجاج پایین دچار تغییر شکل نمی شود. حتی اگر فولاد سردکار SPK NL در هوا خنک شود به حداکثر میزان سختی می رسد.
این فولاد با نام X165CrMoV12 نیز شناخته می شود و در صنایع مختلفی برای ساخت کلاهک ها ، تیغه های برش مواد نازک ، قالب های کله زنی و قالبهای نورد پیچ و غلطک های برش در صنایع پروفیل و کاغذ سازی مورد استفاده قرار می گیرد.
فولاد سردکار 1.2721 یا همان فولاد 2721 در استاندارد بهلر با نام K605 شناخته می شود. نام دیگر این فولاد فولاد 50NiCr13 در جهان است و با استانداردهای مختلفی شناخته می شود. در استاندارد DIN آلمان با کد 50NiCr13 خوانده می شود.
این فولاد در صنایع مختلفی از جمله استفاده از آن ها در ساخت قالب های کله زنی سردکار برای تنش های بالا ، قالب های دنده زنی مارپیچ و تیغ های برش کاری مورد استفاده قرار می گیرد.
فولاد 1.2842 یا ابزار فولاد AISI O2 1.2842نوعی فولاد سخت کننده روغن است که در شرایط بازپخت عرضه می شود. این فولاد مقاومت بالایی در برابر سایش و توانایی حفظ لبه پرش است.
شرکت فولاد مرکزی دلاکان توانسته با فروش این محصول به مشتریان مختلف اعتماد بسیار زیادی را در عرضه این فولاد کسب کند. فولاد 1.2842 برای اهداف عمومی با کیفیت خوب است که اغلب در مواردی استفاده می شود که هزینه فولاد ابزار با کروم بالا با کربن بالا قابل توجیه نباشد.
این فولاد ابزاری جهت استفاده جهانی ، قالبهای پلاستیکی بسیار تحت فشار ، درجهای قالب برای سختی بالا و تنش ساینده ، ابزار خالی کردن و مهر زنی برای انواع برش ورقهای فلزی تا ضخامت 6 میلی متر ، قالبهای قالب گیری سرد ، ابزارهای برش استفاده می شود.
از کاربردهای دیگر این فولاد سردکار انواع تیغه های برشی برای صنایع کاغذ ، پلاستیک و فلزکاری ، دستگاه های برش نخ و ، لنت های فشار ، پین های راهنما ، شیرآلات ، ابزار اندازه گیری ، کولیس های دقیق ، ابزارهای نجاری ، قالب های فشرده سازی پلاستیک و لاستیک ، ابزارهای رسم عمیق می باشد.
آگهی دهنده
فولاد مرکزی دلاکان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه فتح، روبه روی فتح 21، جنب مجتمع تجاری پارس امیر، بازار فولاد استیل ایران، بلوک 4، پلاک 185
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1051617
بازدید : 281
دسته بندی : آهن آلات
آگهی دهنده
فولاد مرکزی دلاکان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه فتح، روبه روی فتح 21، جنب مجتمع تجاری پارس امیر، بازار فولاد استیل ایران، بلوک 4، پلاک 185
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com