انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

واگذاری نمایندگی انحصاری سرویس خواب نوزاد نوجوان و بزرگسال

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 7 اسفند 1400
شرکت فوکا چوب جهت گسترش سازمانی فروش خود در سراسر کشور بر اساس شرایط و ضوابط اقدام به جذب نمایندگی فعال جهت سرویس خواب چوبی و سرویس چوب شامل تخت و کمد و... می نماید لذا همکاران و نمایشگاه داران محترم می توانند، تقاضای نمایندگی در منطقه خود را داشته باشند.
لازم به ذکر است بر اساس منطقه،جمعیت و سرانه،حجم فروش برای نماینده تعیین و نمایندگان محترم می توانند با پوشش این حجم فروش عضو باشگاه نمایندگان فوکا چوب شوند و از خدماتی که بر اساس تحقیقات علمی باعث افزایش فروش خواهد شد،استفاده نمایند و در منطقه خود نماینده انحصاری فوکا چوب باشند و در غیر این صورت به عنوان نماینده عادی فعالیت نمایند و این خدمات شامل ایشان نخواهند شد.
تاریخچه فوکاچوب
برند فوکاچوب از سال ۸۵ با پشتوانه ای ۱۰ ساله پا به عرصه تولید محصولات چوبی گذاشته و در این مدت همراه با تزریق سرمایه، جذب نیروهای متخصص و متعهد، طراحان خوش ذوق، ماشین آلات مدرن و استفاده از دانش روز در تولید این محصولات بر آن شد تا مصمم تر از گذشته به تامین نیازهای بازار بپردازد. هم اکنون فوکاچوب جهت هرچه بهتر تحقق بخشیدن به شعار شرکت و نیاز مشتریان عزیز فصلی نو را در دنیای مبلمان و دکوراسیون آغاز نموده است.
ارزش های فوکا چوب
دقت در تولید یک ارزش است
در پروسه تولید فوکاچوب، بعد از مونتاژ تمامی محصولات توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و بارکد گذاری می شود، پس از آن به نحوی که مشتری در منزل و یا نماینده در فروشگاه خود بخواهد محصول را به نمایش بگذارد تزیین شده و بسته بندی وآماده ارسال می شود.شایان ذکر است که تمامی یراق آلات و ملزومات مربوط به هر کالا (طبقه،دستگیره و …)بر روی محصول نصب می شود.
تنوع تولید،اساس پایداری
فوکا چوب با افتخار اعلام میدارد در این شرکت بیش از 600 نوع محصول در حال تولید است که اعم آن به سرویس های اتاق کودک اختصاص داده شده است.در چشم انداز فوکا امید بر این است که تیم طراحی تنوعی مانند محصولات کودک و نوجوان را در سرویس خواب های بزرگسال،مبلمان اداری،تی وی ست ها و…ایجاد کرده تا از همه جهات نظر مشتریان را جلب نماید.

درباره محصولات فوکاچوب
تخت های دومنظوره کودک و نوجوان
تخت های ۲ منظوره ارائه شده توسط شرکت فوکا چوب به گونه ای طراحی و تولید شده اند که با رشد نوزاد برای سنین نوجوانی وی هم قابل استفاده می باشد،به صورتی که با جدا شدن پاتختی در نهایت یک تخت نو جوان و یک پاتختی خواهید داشت.
تخت های چهار منظوره کودک و نوجوان
تخت های ۴ منظوره نوزاد ارائه شده توسط شرکت فوکاچوب به گونه ای بسیار کاربردی طراحی و تولید شده اند که شامل :۱-گهواره۲-پاتختی ۳-میز تحریر(بعد از بزرگ شدن نوزاد و جداکردن قسمت رویی تخت و برعکس گذاشتن آن شما یک میز تحریر شیک خواهید داشت) ۴-تخت نوجوان(که بعد بزرگ شدن نوزداد، تخت زیرین تخت های ۴ منظوره تخت نوجوان است که در همان سن قابل استفاده مجدد می باشد).
آگهی دهنده
فوکاچوب
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1056308
بازدید : 352
دسته بندی : لوازم اتاق خواب
آگهی دهنده
فوکاچوب
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com