انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کوره صنعتی زغال

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 12 خرداد 1401
♦ زمان‌‌‌‌های پخت داخل کوره صنعتی :
09196320288 = 09147557802 = 04533873776
مهم ترین عامل در فرایند پخت زغال بخار گیری است که باید در زمان تعیین شده و دمای تعیین شده نسبت به نوع اوند چوبی انجام گردد.زمان پخت زغال کبابی به نسبت تناژ کوره ها صنعتی معمولا در کوره‌‌‌‌های 2 الا 3 تنی از 24 ساعت تا 32 ساعت انجام می‌گردد البته این زمان با سرد شدن کامل محاسبه شده است.

مدت زمان پخت زغال برای قلیان و مجلسی : در این زغال بیشتر توجه به نگهداری حرارت در سطح زغال و عدم جرقه و ترک به محض حرارت خوردن مورد بحث قرار میگیرد. زمان پخت این زغال سه روز بوده تا دمای 400 الا 420 درجه سلسیوس کافی است. و درمواقعی هم به منظور بیشتر محکم کردن زغال تا دمای 500الا 550 درجه سلسیوس تا چهار روز زمان برده میشود به دلیل استحکام بیشتر ذغال و ازجمله که خیلی مهم هست افزایش انرژی گرمایی ذغال بوده که برای کیفیت بهتر انجام میگردد.توجه کنید دما و زمان به آرامی در مراحل کربن سازی ملاک بوده در دمای 260 تا 350 درجه سلسیوس هر چقدر بیشتر در درمایی زمان داده شود موجب استحکام بیشتر شده و استحکام بیشتر ممکن است باعث بسته شدن آوند‌‌‌‌های افقی شده و موجب سوزاندن زغال عدم نفوذ حرارت داشته باشد. که ممکن هست باعث خاموشی زغال گردد.از دمای 350 تا 410 درجه برخی گاز‌‌‌‌های دیگر از بستر چوب آزاد میشود که عدم اتمام این مرحله باعث وجود خاکستر سیاه روی زغال و سردرد برای مصرف کننده در این مرحله در زمان کربن سازی باید این گازه آزاد شود از بستر زغال تحت حرارت.

مرحله بخار گیری : از دمای 100 درجه شروع میشود و تا دمای 150 درجه سلسیوس ادامه داشته به طوری که در این مرحله زمانی فقط بخار از چوب خارج میشود. توسیه میکنیم که این مرحله سریع انجام نشود و باید تداوم زمانی بیشتری داشته باشید در دما چون عامل اصلی و مهم ترک روی ذغال و پوک شده ذغال که ضرر و ذیان بیشتری بر تولید وارد میکند بیشتر در این مرحله اتفقاق می‌افتد. این مرحله خیلی مهم بوده باید هیچ عجله ای در فرایند کربونیزاسیون انجام نشود.
آگهی دهنده
sevinmashin
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1059756
بازدید : 180
دسته بندی : ماشين سازي
آگهی دهنده
sevinmashin
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com