انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تلویزیون الجی چالوس تعمیرات فوری

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 24 خرداد 1401
برد پاور :
برق رسانی به تلویزیون و روشن شدن آن ، بستگی به عملکرد صحیح قطعه دارد برد پاور ولتاژ مورد نیاز بابت کارکرد هر قطعه را به آن انتقال می دهد و در صورتی که دچار اختلال شود این امر گاهی به صورت خاموش شدن کامل تلویزیون خود را نمایان می‌کند. نوسان برق و استهلاک قطعه از موثر ترین عواملی است که باعث خرابی در برد پاور می شود . بابت جلوگیری از بروز نوسان برق در این قطعه می توان از محافظ استفاده نمود همچنین استفاده مداوم از تلویزیون و داغ شدن بیش از حد دستگاه موجب آسیب دیدگی سریع قطعه در کوتاه مدت می شود .

مین برد :
تمام دستوراتی که توسط کاربر از طریق ریموت کنترل و همچنین دکمه های رابط بر روی بدنه دستگاه به تلویزیون داده می‌شود باید از طریق مین برد فرمان صادره به قطعه مورد نظر ارسال گردیده و سپس دستور صادره اجرا گردد . مین برد یکی از اصلی ترین قطعات موجود در تلویزیون می باشد و بر اثر یک سری عوامل دچار اختلال گردیده و این امر خود را به صورت خاموش شدن کامل دستگاه بروز می‌دهد عواملی از قبیل قطعه نامرغوب ، اتصال کابل hdmi نامرغوب ، اتصال فلش ویروسی ، نوسان برق ، فرسودگی فطعه و ... باعث خطا در مین برد تلویزیون می شود .

خاموش و روشن شدن خودکار تلویزیون ال جی
خاموش و روشن شدن خودکار تلویزیون ال جی
گاهی به هنگام مشاهده برنامه به یکباره متوجه خاموش و روشن شدن خودکار تلویزیون ال جی خود می شوید .همانند اینکه شخصی تلویزیون را با کنترل ریستارت نموده باشد . این امر در ابتدا گاهی در فواصل زمانی طولانی مدت رخ می دهد و کاربر بی توجه به این مسئله همچنان به استفاده از تلویزیون ادامه می‌دهد اما لازم به ذکر است بیان نماییم گاهی کوچک‌ترین اختلالی در تلویزیون نشانگر خرابی های بیشتری می باشد که در صورت بی توجهی موجب آسیب دیدگی بیشتر و متحمل شدن هزینه های بالاتری می باشد. خاموش و روشن شدن در صورت بی‌توجهی به آن ، به جایی می‌رسد که تلویزیون برای حدود چند ثانیه تصویر را نمایش داده و خاموش می شود ، به طوری که لذت تماشای تلویزیون را از کاربر سلب می نماید.

این خاموش و روشن شدن یکی از اغلب عیوبی می باشد که برای برخی مدل های تلویزیون ال جی رخ می‌دهد این خطا می تواند مربوط به ایراد در قطعه مین برد باشد که در توضیحات قبل راجع به آن به طور مختصر توضیحاتی ارائه شده است . گاهی با تعمیر مشکل به وجود آمده برطرف می گردد ولی درصورتی که آسیب دیدگی و یا فرسودگی قطعه با تعمیر قابل جبران نباشد نیازمند این امر می باشد که با قطعات اصلی و با کیفیت این جایگزینی صورت گیرد .
آگهی دهنده
کورش
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1065045
بازدید : 123
دسته بندی : تعمير لوازم
آگهی دهنده
کورش
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com