انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فوم سیل

آگهی ویژه
بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
فوم سیل از دو لایه تشکیل شده یک لایه آن فوم میباشد که میتواند دانسیته ( دانسیته یا همان فشردگی 60 الی 400 کیلوگرم بر متر مکعب) و ضخامت (0.8 الی 4 میلیمتر) متفاوتی داشته باشد و یک لایه ی دیگر آن سیل میباشد ، سیل تک لایه و چند لایه میباشد (البته در اصطلاح عمومی تک لایه گفته میشود این سیل از چندین لایه تشکیل شده است) و ضخامت سیل هم ( 50 الی 90 میکرون) متغیر میباشد.
قابلیت و کاربردی که فوم سیل دارد این است که محصول شما را به راحتی پلمپ و آبندی میکند و بواسطه ی دستگاه سیل القائی لبه ی ظرف شما با همان لایه ی سیل پلمپ و آبندی میشود و هیچ ماده ایی از درون ظرف شما به بیرون نشت نخواهد کرد و لایه ی فوم هم میتواند داخل درب ظرف باقی بماند و یا دور انداخته شود.
شرکت ثمین فوم آتی گستر البرز در زمینه ی تولید انواع واشرهای آبندی فعالیت نموده و با هدف جلب رضایت مشتری در تلاش است با تکیه بر توانایی های کادر متخصص و فنی خود ، با بالا بردن کیفیت در تولید و ارائه قیمت مناسب ، این هدف را بیش از پیش محقق نماید.
مفتخریم که در زمینه ی تولید انواع
واشر فوم آبندی
واشر تریگر
واشر فوم سیل
سیل القائی (چاپ دار و بدون چاپ)
سیل القائی تک لایه و چند لایه
سیل القائی انگشتی یا لبه دار
واشر سیل القائی پشت مقوایی
فویل حرارتی امباسدار (چاپ دار و بدون چاپ)
واشر رینگی
فعالیت داریم و از سال 1375 با شروع فعالیت خود تا به امروز با سابقه ای درخشان در این زمینه به فعالیت خود ادامه داده و آماده ی همکاری با تمامی صنایع مربوطه در تمام نقاط ایران و سایر کشورها با بهترین کیفیت و قیمت و کمترین زمان جهت آماده کردن سفارش برای آبندی و پلمپ کلیه محصولات غذایی و آرایشی و بهداشتی و دارویی و صنعتی میباشد.
تولیدات ما (برای تمامی ظروف جار و پت و پلی اتیلن و شیشه و فلز) با هر طرح و سایز و ضخامت برای تمامی محصولات صنایع مختلف متناسب با سفارشات شما قابل تغییر است.
جهت دریافت نمونه و کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق پیام واتساپ 09101692603 و تلفن 02146833480 در ارتباط باشید.
آگهی دهنده
ثمین فوم آتی گستر البرز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1065258
بازدید : 782
دسته بندی : بسته بندي
آگهی دهنده
ثمین فوم آتی گستر البرز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com