انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رمپ و چادر بارگیری

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 12 تير 1401
بیشترین دغدغه ای که در هر کارگاه صنعتی احساس می شود عدم صدمه دیدن مواد اولیه و یا محصول نهایی می باشد . عمده آسیبی که کالا می بیند در حین بار گیری یا تخلیه آن ناشی می گردد.این امر عمدتا ناشی از اختلاف سطح کامیون باربری و سطح سکو بارگیری می باشد.

بدین منظور سیستم های رمپ بارگیری اتوماتیک بسیار مفید خواهد بود . استفاده از رمپ های بارگیری اتوماتیک نه تنها باعث کاهش آسیب های بار گیری بر کالا ها شده بلکه همچنین با استفاده از چادرهای بارگیری تبادل انرژی و حرارت از کارگاه به بیرون را به حداقل می رساند .چادر بارگیری :

بیشترین دغدغه ای که هر مرکز صنعتی احساس می کند عدم تبادل حرارتی در هنگام تخلیه و بارگیری محصول می باشد . بدین منظور سیستم های اتوماتیک چادر بار گیری بسیار مفید خواهد بود .

به علت اینکه در هنگام تخلیه و بار گیری ، تریلر فاصله ای نسبت به خروجی سالن دارد و در زمان باز بودن درب تبادل حرارتی از این فاصله ایجاد شده ، صورت می پذیرد لذا برای این مشکل و عدم تبادل حرارت و انرژی از چادرهای بارگیری استفاده می گردد . این چادرها به مانند تونلی بین خروجی سالن و تریلر عمل نموده و هر گونه فضای باز در حین بارگیری را از بین می برد
آگهی دهنده
صنعت پرشین مبنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1066756
بازدید : 112
دسته بندی : كارخانه
آگهی دهنده
صنعت پرشین مبنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com