انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اجرای عایق رطوبتی ارزان در تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 30 تير 1401
منظور از #عایق_کاری در کار های #ساختمانی بطور عام جلوگیری کردن از نفوذ عامل یا عواملی از خارج به داخل و یا داخل به خارج از ساختمان می باشد . مقصود #عایق_کردن ساختمان از نفوذ آب و رطوبت است .چنانچه هدف از #اجرای_عایق_کاری جلو گیری از نفوذ عوامل دیگری نظیر صوت یا حرارت باشد جمله عایق کاری با پسوند مربوط به کار برده میشود مثل #عایق_کاری_حرارتی و یا #عایق_کاری_صوتی
الف: #عایقکاری_با_خاک_رس
ابتدایی‌ترین #روش_عایقکاری_بام، استفاده از کاهگل است که به علت کمی دوام در برابر بارندگی، یخزدگی و فرسایش، امروزه منسوخ گردیده و جز در روستاها و نواحی خشک و کم بارش، معمول و متداول نیست. استفاده از گل نیمچه کاه در آجر فرش بامها نیز در برخی مناطق خشک رایج بوده که هم اکنون از رونق افتاده است. بنابراین چون مورد استفاده‌ای در طرحها ندارند، از ذکر آنها خودداری می‌شود.
ب: #عایقکاری_با_قیر_و_گونی
معمول‌ترین #روش_آب‌بندی بامها و سایر قسمتهای ساختمان، استفاده از #قیر و گونی است که در موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی #ایران، تحت عنوان ”#عایقکاری_ساختمان_به_وسیل_ قیر“ جزئیات آن شرح داده شده است. در #عایقکاری_با_قیر و گونی رعایت نکات زیر علاوه بر مراعات مفاد استاندارد 211 الزامی است.
#عایقکاری_با_مصالح پیش‌ساخته
روش عایقکاری با #مصالح پیش‌ساخته مطابق دستورالعملهای سازنده این فرآورده‌ها خواهد بود که باید قبلا به تصویب #دستگاه نظارت رسیده باشد. چنانچه نوع فرآورده ناشناخته بوده و سابقه کاری از آن وجود نداشته باشد، پیمانکار ملزم به سپردن تضمین کافی برای حسن اجرای کار خود در مدتی که دستگاه نظارت تعیین می‌کند، خواهد بود.

🏨 #دلینا_کو
#تولید کننده_انواع_عایق_رطوبتی_نانو

وبسایت: www. irannanoo.ir
واتساپ: 09135105997
تلفن: 09135105997
نشانی: تهران- ‌ کارگر جنوبی

@Dlinaco
@Dlinaco
@arsianco
@arsianco
آگهی دهنده
dlinaco
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1066964
بازدید : 139
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
dlinaco
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com