انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دوربین موبایل

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 14 تير 1401
دوربین موبایل
امروزه دوربین موبایل یکی ابتدایی ترین پارامترها برای خریدن یک گوشی همراه است. با نگاه به علاقه روزافزون مردم به شبکه‌های اجتماعی علاقه به عکاسی هم افزایش پیدا کرده و خواهد کرد! اگر سری به کوچه و خیابان بزنید حتما چندین نفر را می‌بینید که درحال ثبت لحظاتشان با گوشی خود هستند. دوربین تلفن های جدید هم به قدری خوب شدند که نیاز به خرید دوربین دیجیتال بسیار کمرنگ شده است و جدیدا فقط گاهی بصورت حرفه‌ای از آنها استفاده می‌شود و در شرایط عادی مردم دوست دارند با گوشی خودشان عکاسی هایشان را انجام بدهند.
شاید شما هم زمان خواندن مشخصات یک گوشی، به بخش دوربین توجه کرده اید و شاید مفهوم برخی از آن عبارات برای شما نامفهوم بوده باشد. همچنین موقع کار کردن با دوربین موبایل تان در صفحه تنظیمات، ممکن است عباراتی را ببینید که به خوبی متوجه آنها نشوید. در این نوشته سعی میشود تا این مفاهیم را برایتان توضیح دهیم.

• مگاپیکسل mega pixel
احتمالا این کلمه را خیلی شنیده‌اید؛ برای درک مفهوم مگاپیکسل، دانستن معنای “پیکسل” لازم است:پیکسل ریزترین واحدرنگی نور با قابلیت تغییر رنگ میباشد که در یک نمایشگر دیجیتال مانند صفحه نمایش موبایل یا کامپیوتر ، قابل تعریف است و استفاده میشود.همچنین هر مگاپیکسل به معنای یک میلیون نقطه رنگی در واحد پیکسل است.

اندازه پیکسل سنسور: اندازه پیکسل های یک سنسور با واحد میکرومتر (µm) بیان می شود. هر چه سایز پیکسل های یک سنسور بزرگتر باشد بهتر است، زیرا اندازه پیکسل بزرگتر مساویست با جذب نور بیشتر از محیط به دروین فریم دوربین گوشی.
از طرفی شرکت سامسونگ از فناوری جدیدی به نام پیکسل دوگانه (Dual Pixel) در تولید دوربین های خود کمک میگیرد که موجب می شود اندازه هر پیکسل نسبت به قبل بزرگتر باشد. همانطور که گفته شد، پیکسل بزرگتر باعث جذب نور بیشتر می شود.
• گشودگی دیافراگم(اپرچر) aperture
عدد اپرچر یک دوربین، میزان گشودگی دیافراگم را نشان می‌دهد و هرچه این عدد کوچکتر باشد گشودگی دیافراگم بیشتر بوده و توانایی دریافت نور بیشتری دارد، البته در عکاسی حرفه‌ای اپرچرهای باز و بسته هرکدام موارد استفاده خود را دارند اما به طور کلی هرچه عدد اپرچر در یک دوربین موبایل هوشمند عدد کمتری باشد توانایی آن در ثبت عکس‌های با کیفیت، بخصوص در نور کم بیشتر است. به عنوان مثال دوربین موبایل ال جی که در بسیاری از بررسی‌ها و رقابت‌ها عنوان بهترین دوربین موبایل را (البته قبل از انتشار گلگسی s9 و s9+) به دست آورده دارای کمترین عدد اپرچر یعنی f/1.8 است.شرکت سامسونگ هم دوربین موبایل s9 را که مانند دوربین عکاسی به خاطر وجود دوربین دوتایی ، عرضه کرده است قابلیت باز و بسته کردن این روزنه را داراست و میتواند در هر شرایتی به بهترین وجه عکسبرداری کند چه در نور کم و چه در نور بسیار زیاد میشود با آن عکس های حرفه ای گرفت.

.
شرکت توسعه ارتباطات پارتاک
تماس تلفنی:
09125243628
021-88919821
021-88919822

مراجعه حضوری:

دفتر مرکزی (شعبه کریمخان):
تهران، میدان ولیعصر، خیابان کریمخان زند، نرسیده به خیابان قرنی، پلاک ۲۰۰، طبقه ۲، واحد ۱۰

مرکز خدمات فوری (شعبه جمهوری):
تهران، خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ، مجتمع تجاری علاالدین، طبقه 1، واحد 108
آگهی دهنده
قطعه فروش
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مرکز خدمات فوری (شعبه جمهوری): تهران، خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ، مجتمع تجاری علاالدین، طبقه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1067006
بازدید : 133
دسته بندی : تعمير لوازم
آگهی دهنده
قطعه فروش
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مرکز خدمات فوری (شعبه جمهوری): تهران، خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ، مجتمع تجاری علاالدین، طبقه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com