انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سم حشره کش دسیس بایر المان

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 20 تير 1401
فروش سم حشره کش دسیس بایر المان
دسیس حشره کشی هست از ترکیبات پیرو تروئید که برای مبارزه با تعداد زیادی از حشرات زیان آور در محصولات مختلف زراعی و باغات در بسیاری از کشورها با نتایج عالی مصرف می گردند. دسیس بوسیله محققین موسسسه تحقیقات آفات و بیماریهای گیاهی برای مبارزه با مینوز لکه گرد درختان میوه، رودونیا چغندر قند، پنبه و سن گندم، توصیه شده است.تاثیر دسیس در کنترل سن گندم از سال 1376 در ایران برای کنترل سن گندم با مقدار مصرف کم (3% لیتر در هکتار) بر کارائی دسیس مهر تاییدنهاده است. حتی در مزارعی که آلودگی بیش از 300 عدد سن گندم درمترمربع وجود داشته است، از نابودی این آفات مهم تا 100% توسط دسیس حکایت دارند. طبق تجربیات به دست آمده از کارشناس حفظ نباتات و کشاورزان مناطق سن زده، به دلیل دوام طولانی دسیس در کنترل آفات، در مزارعی که دسیس برای کنترل سن مادر مورد استفاده قرار گرفته است نیازی به سمپاشی مجدد علیه پوره های سن گندم نبوده است، که علاوه بر صرفه جوئی اقتصادی آلودگی کمتر محیط زیست را از دیگر نکات مثبت آن می توان به حساب آورد. دسیس روی زنبور پارازیت کننده ی تخم سن گندم(Trissolcus) بسیار کم خطر تر از بسیاری از حشره کش های توصیه شده در گندم میباشد..
خواص بیولوژیکی:
دسیس روی اکثر حشرات خاصیت تماسی و گوارشی توام را دارد. آزمایشات متعدد به وسیله ی محققین نشان داده است که دسیس در فاصله ی چند ساعت پس از مصرف روی لاروهای سنین مختلف که معمولا با ترشحات خود باعث تجزیه ی بسیاری از سموم می شوند اثر نموده است و آنها را نابود می کند.راسته پروانه ها(Lepidoptera) و راسته جوربالان (Homoptera)، و راسته سخت بالپوشان(Coleoptera) دسیس بدلیل خاصیت چربی دوستی(Lipophylic) به سرعت جذب لایه کوتیکول حشرات و همچنین سطوح برگهای سمپاشی شده می گردد، در نتیجه نه تنها با نفوذ سریع در کوتیکول حشرات آنها را به سرعت نابود می کنند بلکه در مقابل شسته شدن توسط باران مقاوم می باشند. دسیس تنها حشره کشی از گروه پیروتروئیدهاست که فقط دارای یک ایزومر فعال در ترکیب آن است، در نتیجه اثرات مخرب جانبی و آلودگی محیط زیست را به حداقل رسانده است.دسیس یکی از پرمصرف ترین سموم در سطح جهان می باشند و در بیشتر از 50 محصول کشاورزی شامل محصولات زراعی، باغی، کشت های زیر پلاستیک، کنترل آفات در گلخانه ها، همچنین جهت مصارف خانگی برای کنترل سوسری ها، کارایی خود را به خوبی نشان داده میدهد. دسیس هیچ گونه اثر سوئی روی زنبورعسل ندارند.
طرز تهیه محلول سم و طریقه مصرف:
ابتدا مخزن سمپاش را تا نصف از آب پر کرده در حالیکه همزن کار میکند مقدار توصیه شده سم را در مخزن سمپاش ریخته و بقیه آب لازم را به آن اضافه و سمپاشی نمایید.
طرز تاثیر دسیس روی حشرات به سه روش ضربه ای، خاصیت دورکنندگی و عدم تغذیه حشره می باشد.
قابلیت اختلاط:
دسیس با تعداد زیادی از سموم قابلیت اختلاط را دارد. معهذا آزمایشات مقدماتی در سطح محدود در منطقه الزامی است.
دوره کارنس:
فاصله اخرین سمپاشی تا برداشت محصول حداکثر 3 روز می باشد.
علائم مسمومیت:
دل درد، سرگیجه، تهوع
کمکهای اولیه:
مسموم باید فورا از محل سمپاشی دور نگهداشته شود. سپس نسبت به تعویض لباسها و شستشوی نقاط آلوده بدن اقدام شود. قبل از رسیدن پزشک محلول پرمنگنات و آب نیم گرم به مسموم خورانده شود. مصرف داروهای قی آمور نیز توصیه می شود.
آگهی دهنده
نوین تجارت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1067203
بازدید : 203
دسته بندی : كشاورزي
آگهی دهنده
نوین تجارت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com