انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

وزین کوشش پارس

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 9 مرداد 1401
آوسبیلدونگ آلمان، همان مسیری است که می‌توانید بدون نیاز به سابقه کاری و یا مدرک دانشگاهی، به مهاجرت کاری به آلمان فکر کنید. بخاطر داشته باشید که گذراندن یک دوره آموزش حرفه‌ ای در آلمان، شما را واجد شرایط برای رسیدن به بسیاری از موقعیت‌ های شغلی جذاب در کشور آلمان خواهد کرد.
آوسبیلدونگ چیست؟

آوسبیلدونگ یک دوره کارآموزی در آلمان است که دو نوع متفاوت دارد و معمولا بین 2 تا 4 سال طول می‌ کشد. در این مدت علاوه بر آموزش نظری، شما به صورت عملی نیز آموزش می‌بینید و پس از گذراندن این دوره آموزش حرفه‌ای در آلمان، می‌توانید به راحتی به بازار کار آلمان وارد شوید و حتی در بزرگترین کمپانی‌ های آلمان همانند فولکس واگن، دایملر، الیانز، بی ام دبلیو و زیمنس فعالیت کنید.

همچنین در برخی از دوره‌های آوسبیلدونگ، حقوق دریافت می‌کنید و معمولا این حقوق برای هزینه‌ های زندگی شما در آلمان کفایت می‌ کند.

شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در آوسبیلدونگ آلمان:

جهت اقدام برای آوسبیلدونگ آلمان، مدرک تحصیلی، مدرک زبان و سن شما اهمیت دارد که در ادامه به آن‌ ها می‌ پردازیم:

از نظر تحصیلی شما باید حداقل مدرک دیپلم داشته باشید. همچنین اگر دوره‌های دیگری گذرانده‌ اید که به حوزه کاری شما مربوط می‌شوند، می‌ توانند تاثیر مثبتی در شانس شما برای مهاجرت به روش اوسبیلدونگ المان داشته باشند. البته به یاد داشته باشید که مدارک تحصیلی شما باید توسط مرجع مربوطه در کشور آلمان ارزیابی شود و به تایید برسد.
یکی از نکات جالب توجه این است که مدرک تحصیلی دیپلم دبیرستان و هنرستان در ایران، برای ثبت نام در این دوره های آموزشی مورد قبول می باشد. اگر شما دارای مدرک دیپلم یا کاردانی هستید و همچنین یک یا چند دوره در زمینه خاصی گذرانده‌اید، می‌توانید برای فعالیت در این دوره‌ها اقدام کنید.
از نظر مدرک زبان در حال حاضر قوانین بدین صورت است که باید حداقل مدرک زبان آلمانی b2 داشته باشید.آدرس: اصفهان خیابان آمادگاه نبش باغ گلدسته ساختمان گلدیس ورودی سوم واحد ۳۱۶
📍 location https://goo.gl/maps/57KhETCBp8oWW9Rg6 📞 تلفن: 03132228918-03132231111
💬 واتس اپ///09378171173
وبسایت: vazinkooshesh.com
البته برای این که بتوانید در دوره های عملی به راحتی شرکت کنید و همچنین امتحانات پایانی را با موفقیت پشت سر بگذارید، بهتر است که سطح زبان آلمانی پیشرفته‌تری مانند B2 داشته باشید. به صورت کلی، سطح زبان به رشته آوسبیلدونگ مورد نظر شما نیز بستگی دارد و در برخی موارد دانش زبان انگلیسی نیز می تواند به شما کمک کند ، اما داشتن حداقل مدرک زبان آلمانی b2 الزامی است .

مورد بعدی که باید مدنظر قرار بدهید این است که سن شرکت در دوره‌های کارآموزی آلمان (اوسبیلدونگ) از سن 18 سال تا 25 سال می‌باشد. البته برای بعضی از حرفه‌ها با بیش از 25 سال سن هم می‌توانید شانس خود را برای ثبت نام در آوسبیلدونگ بسنجید.
دقت داشته باشید که اگر زبان آلمانی آموزش ندیده‌اید، بهتر است حدود دو سال زودتر و قبل از رسیدن به حداکثر محدوده سنی قابل قبول یعنی 25 سال، اقدام به یادگیری زبان آلمانی کنید.

حقوق دریافتی اوسبیلدونگ آلمان چقدر است؟

دستمزد دریافتی شما در آوسبیلدونگ آلمان با توجه به اینکه چه رشته‌ای را می‌ گذرانید و در کدام منطقه از آلمان هستید و موارد دیگر می‌ تواند متفاوت ط. حقوق دریافتی شما در این دوره‌ها در حدود 500 یورو تا 1200 یورو در ماه می‌تواند متفاوت باشد که همانطور که پیش‌تر اشاره شد به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما نگران نباشید، چرا که این مبلغ برای هزینه‌ های زندگی شما در آلمان کافی است.

اگر دریافتی شما از دوره‌ های اوسبیلدونگ سالانه بیش از ۱۰۰۰۰ یورو باشد، باید مالیات آن را نیز بپردازید.

بعد از به پایان رساندن این دوره با موفقیت، شما می‌توانید به عنوان یک نیروی آموزش دیده و ماهر استخدام شوید و ماهانه حدود 1800 تا 3800 یورو دریافتی داشته باشید
آگهی دهنده
وزین کوشش پارس
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان.خ امادگاه مجتمع گلدیس ورودی3طبقه1واحد 316
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1068826
بازدید : 269
دسته بندی : مشاوره
آگهی دهنده
وزین کوشش پارس
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان.خ امادگاه مجتمع گلدیس ورودی3طبقه1واحد 316
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com