انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی تولید و اجرای پوشش سقف یکپارچه (کلزیپ) دایان زیپ

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 27 آذر 1401
پوشش سقف دایان زیپ یا کلزیپ، به صورت یکپارچه با اتصال زیپ ورق های گالوانیزه و آلومینیومی به هم متصل شده و در برابر عوامل جوی از جمله برف و باران، باد و ... پایدار بوده و از خاصیت نفوذ ناپذیری و عایق حرارتی بالایی برخوردار است.
از مزیت های عمده و بارز این سقف می توان به هزینه پایین آن در برابر دیگر سقف‌های رایج، اشاره کرد و همچنین سرعت انجام کار در این سقف نیز بیشتر از بقیه سقف‌هاست.
پوشش سقف ایستادرز دایان زیپ از 4 لایه ضخیم و در عین حال سبک و پیشرفته ایجاد می شود که لایه اول از ورق زیر ذوزنقه، لایه دوم نم‌گیر یا لایه نفوذ ناپذیر، لایه سوم عایق حرارتی و صوتی و آخرین لایه این سقف از ورق زیپ تشکیل می شود و نمای بسیار زیبایی به طرح نیز می‌دهد.
از جهت طول عمر نیز این پوشش سقف به دلیل عدم زنگ زدگی و ماندگاری در شرایط جوی و با اتصال پیچ و مهره، از استحکام و پایداری بیشتری برخوردار بوده و به دلیل یکپارچه بودن ورق ها به هم زیپ شده و باعث طول عمر سازه نیز میگردد .
از جهت شکل پذیری در دهنه های بلند سقف این سیستم به راحتی انعطاف پذیر بوده و درمقایسه با ساندویچ پنل ها که بعد از مدتی آب باران به بخش داخلی سیستم آسیب میزند و نفوذ می کند، این سیستم به هیچ وجه این مشکل را نداشته و در هر شرایطی حافظ و عامل نفوذناپذیری سازه خواهد بود.
جهت تماس با ما با شماره 09304596732 و 09381767185 (کارشناسان بازرگانی )تماس فرمائید.
شماره تماس با امور اداری و پشتیبانی شرکت 04132806583
آگهی دهنده
شرکت دایان سازه ارک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1070975
بازدید : 133
دسته بندی : مزايده و مناقصه
آگهی دهنده
شرکت دایان سازه ارک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com