انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

واردات و پخش بست کمربندی و بست فلزی توسط کی جی تولز در ایران!!!

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 19 شهريور 1401
بست نایلونی کمربندی با قدرت کششی باور نکردنی!

روشی که ما استحکام بست کمری را اندازه گیری می کنیم با به دست آوردن مقاومت کششی آن است. استحکام کششی بر حسب نیوتن یا پوند اندازه گیری می شود و اساساً نقطه شکست اتصال کابل است. هرچه استحکام کششی بالاتر باشد، کشش قوی تر است.Panduit دارای بندهایی از ۱۸ پوند در استحکام کششی، تا ۲۵۰ پوند است.

بست کمربندی فقط یک بست برای بستن است، درسته؟ کاملا در اشتباه هستین. امروزه انواع مختلفی از بست های کمربندی در بازار وجود دارد و انتخاب نادرست می تواند هزینه ای بسیار بیشتر از هزینه خرید آن برای شما داشته باشد. وقتی برای پروژه خود برنامه ریزی می کنید، چگونه می دانید که بست کمربندی پلاستیکی مناسب را برای نیازهای خود انتخاب می کنید؟ در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.



مواد
برخی از بست های زیپی فقط می توانند دمای ۱۸۵ درجه فارنهایت را تحمل کنند، در حالی که برخی دیگر می توانند در مقابل دمای بالای ۱۰۰۰ درجه فارنهایت مقاوم باقی بمانند. در عین حال، برخی از کابل ها در برابر آتش و تشعشع مقاوم هستند، در حالی که برخی دیگر می توانند صدها پوند را تحمل کنند. به کدام نیاز دارید؟

هنگام انتخاب بست کمربندی برای پروژه خود، مهمترین عاملی که باید در نظر بگیرید مواد استفاده شده است. ماده‌ای مانند فولاد ضد زنگ می‌تواند در مواجهه با دماهای شدید بسیار محکم بماند، اما ممکن است در محیط‌های شیمیایی یا پر از تشعشع، انتخاب مناسبی نباشد، زیرا ممکن است به مواد Halar® یا Tefzel® نیاز داشته باشد که در برابر انواع خطرات محیطی مقاومت کنند. برای محیط های معمولی و استفاده روزمره، نایلون یک ماده محبوب و کم هزینه است.

در این پست وبلاگ مقاله می توانید در مورد تمام مواد ما برای اتصال کابل ها و قابلیت های خاص آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ساختار و تشخیص مشخصات بست کمربندی
هنگامی که تشخیص دادید که برای رفع نیازهای خود به مواد خاصی نیاز دارید، به ساخت و ساز مورد نیاز فکر کنید. بست کمری ساخته شده از مواد مشابه می‌تواند در ساختارهای مختلف، از مینیاتوری گرفته تا بسیار سنگین، با مقاومت کششی از چند پوند تا بیش از ۲۰۰ پوند باشد. علاوه بر این، باید ساختار بست و یک تکه یا دو تکه بودن بست را در نظر بگیرید تا از خطر سفت شدن بیش از حد و شکستگی جلوگیری کنید.

طول
بدانید که چه طولی از بند کابل متناسب با نیازهای شما است. طول بست های کمربندی (بست زیپی) می تواند از چند اینچ تا چندین فوت متغیر باشد، بنابراین ابعاد پروژه شما در تعیین بست کمربندی پلاستیکی مناسب مهم خواهد بود. در کشور ایران بست های کمربندی را به سانتی متر می شناسند که از ۱۰ سانتی متر تا ۹۱ سانتی متر و به طور محدود حتی بست های کمربندی ۱ متری نیز وجود دارد که نسبت به کار مصرف کننده متغیرتولید و به فروش می رسد.

اجزای اختیاری
در نهایت، برخی ازبست های کمربندی نایلونی تایوانی ممکن است اجزای اختیاری داشته باشند که برای پروژه شما ایده آل هستند. به عنوان مثال، YY CABLE TIE دارای یک خط اتصال بست کمربندی قابل جداسازی است که می تواند برای پروژه ای که در آن احتمال نیاز به مرتب سازی مجدد موارد وجود دارد، عالی باشد.

حتی در دسته بندی بست های کمربندی یک بار مصرف، انواع مختلفی از سبک ها و برند ها وجود دارد، بنابراین تعیین کنید که چه چیزی برای شما بهتر است. تقریباً همه محصولات بست وای وای را در رنگ‌های مشکی و سفید وجود دارند، بنابراین اگر شما نیازدارید که در فضای آزاد و تابش مستقیم نور خورشید کار کنیدبه بست کمربندی آنتی یو وی (ANTI UV) که رنگ مشکی بست های کمربندیY.Y می باشد، می‌توانیم آن را نیز در اختیار شما نیز قراردهیم.
بست های فلزی یکی از بهترین اختراعات بشریت بود که برای پرس و ثابت نگه داشتن شیلنگ درمکان مد نظر است حال این بست های فلزی خود به چندین دسته تقسیم بندی می شوند که بسته به نوع جنس آن ها در مکان های مختلف به کار می رود که در این مقاله قصد دارین بهترین بست های فلزی باهم بررسی کنیم (مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه) :

بست فلزی استیل:

بست های فلزی استیل به اسم بست های فلزی ضد زنگ نیز می شناسند که این بست ها نیز از دو آلیاژ مختلف ساخته می شود که به اسم استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ نیز در بازار شناخته می شود که ریزساختار آستنیتی سری ۳۰۰ از بین سایر استنلس استیل ها مقاومت دربرابر خوردگی بیشتری دارند. از نظر ظاهری، استیل ۳۰۴و ۳۱۶ بسیار شبیه به هم هستند. هر دوغیر مغناطیسی ، آستنیتی و از طریق عملیات حرارتی سخت نمیشوند. دو گرید فولادی از نظر ترکیب شیمیایی و خ
آگهی دهنده
کی جی تولز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1071698
بازدید : 159
دسته بندی : ابزار و يراق
آگهی دهنده
کی جی تولز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com