انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دیجیتال ساینیج برای ارتباطات شرکتی چگونه کمک می کند ؟

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 7 آذر 1401
امروزه سازمان ها به فکر قرار دادن راهبردی صفحه های ساینیج دیجیتال هستند. از اتاق‌های کنفرانس گرفته تا کافه‌تری‌های کارکنان، اتاق‌های استراحت و مکان‌های دیگر، تابلوهای دیجیتال نیروی کار را به‌روز و مطلع نگه می‌دارند و به مشتریان اجازه می‌دهند درباره برند و تجارت بیشتر بدانند.

در این وبلاگ، در مورد اینکه چرا دیجیتال ساینیج برای ارتباطات شرکتی مهم است بحث خواهیم کرد.

ارتباطات شرکتی چیست؟
هنگام ایجاد یک کانال ارتباطی داخلی برای کسب و کار خود، فاکتور اساسی که باید در نظر بگیرید، فراهم کردن ارتباط موثر برای نیروی کار است. هدف اولیه ارتباطات شرکتی ارائه اطلاعات حیاتی، جزئیات مربوط به رویدادهای آینده، هرگونه به روز رسانی محل کار و غیره به کارکنان است.

تحقیقات می گوید که هر ۱ درصد افزایش در تعامل نیروی کار منجر به رشد ۰.۶ درصدی در فروش می شود. شما نمی توانید اهمیت ارتباطات شرکتی موثر برای سازمان ها و کسب و کارها را نادیده بگیرید. کارمندان و مدیریت چگونه فعالیت‌های خود را هماهنگ می‌کنند تا مطمئن شوند که شرکت در راستای همان هدف تجاری کار می‌کند.

از سوی دیگر، ارتباطات شرکتی نحوه یادگیری مشتریان و مشتریان بالقوه در مورد خدمات یا محصولات یک سازمان و چیزی است که آنها را نسبت به رقبای خود منحصر به فرد می کند.

به عبارت ساده، ارتباطات شرکتی زیربنای بسیاری از حیاتی ترین فعالیت هایی است که شرکت ها باید برای برقراری ارتباط با مخاطبان خارجی و داخلی انجام دهند. این مخاطبان اساساً عبارتند از:

کارمندان
مشتریان و مشتریان بالقوه
سهام داران کلیدی
سازمان های دولتی یا تنظیم کننده های شخص ثالث
رسانه ها و عموم مردم

مزایای تابلوهای دیجیتال برای استراتژی های ارتباطی شرکتی چیست؟
ممکن است نمایشگرهای LED/LCD، صفحه نمایش های هوشمند، و نمایشگرهای کیوسک برای برقراری ارتباط در سرتاسر کسب و کار خود داشته باشید. افزودن دیجیتال ساینیج به استراتژی ارتباطی موجود می تواند از طرق مختلفی برای شما مفید باشد، از جمله:

۱) به اشتراک گذاری معیارهای داخلی
دلیل اصلی نیاز شما به علامت دیجیتال برای ارتباطات شرکتی استفاده از آن برای ردیابی فروش، سهام و تجزیه و تحلیل داخلی است. دیجیتال ساینیج می تواند نیروی کار را قادر سازد تا عملکرد خود را تعیین کند و بگوید که چقدر به اهداف شرکت نزدیک می شود.

علاوه بر این، به اشتراک گذاری معیارهای داخلی با استفاده از علامت دیجیتال به ارزیابی عملکرد کلی یک تجارت کمک می کند. افراد مرتبط با کسب و کار – کارمندان، مدیریت، مقامات بالاتر – می دانند که برای بهبود یا انجام بهتر چه اقداماتی باید انجام دهند.

۲) ارائه اطلاعات ایمنی و آموزشی
یکی دیگر از مزایای قابل توجه ساینیج دیجیتال این است که به شما کمک می کند هشدارها و دستورالعمل های ایمنی را در محل کار با دامنه وسیع تری فلش کنید. بسیاری از محل‌های کار هنوز دارای صفحه‌نمایش‌هایی هستند که به کافه تریا یا اتاق‌های استراحت محدود می‌شوند، جایی که دید به تعداد انگشت شماری از کارکنان محدود می‌شود. دیجیتال ساینیج بدون اینکه خیلی پیچیده باشد این موضوع را از بین می برد.

مهمتر از همه، این شیوه ارتباطی در ارائه اطلاعات مربوط به برنامه آموزشی، اخبار استخدام و سایر هشدارهای کارکنان حیاتی است. این تضمین می کند که اطلاعات فقط به وب سایت شرکت محدود نمی شود.

۳) ارتباط با تیم های خط مقدم
در شرکت‌هایی که شیفت‌های متعددی وجود دارد، مانند شیفت‌های روز و شب، تیم‌های هر دو شیفت ممکن است احساس کنند ارتباطشان با یکدیگر قطع شده است. برای ایجاد یک کانال ارتباطی، کسب‌وکارها شروع به نصب علائم دیجیتالی کرده‌اند تا بتوان اطلاعات مهم را در بین تیم‌ها به اشتراک گذاشت.

سازمان‌ها دائماً از برنامه‌های تجاری مانند Slack، Google sheets، Google maps و همچنین برنامه‌های دیگر مانند تقویم، آب‌وهوا، ساعت، اخبار، رسانه‌های اجتماعی و غیره استفاده می‌کنند. ادغام این برنامه‌ها با علائم دیجیتال شرکتی می‌تواند به طور موثر گردش کار و هماهنگی کسب و کار را بهینه کند.

۴) جلب توجه مخاطب
کسب‌وکارها متوجه شده‌اند که وقتی نوبت به ارائه پیام‌های حساس و مهم برای جلب توجه بینندگان می‌رسد، تابلوهای دیجیتال بهترین هستند. ساینیج دیجیتال ظاهری منحصر به فرد و جلب توجه با صفحه نمایش روشن و معمولاً پس زمینه سیاه دارد. و از آنجایی که متن در حال حرکت یا پیمایش است، بینندگان را ترغیب می کند که بایستند یا سرعتشان را کم کنند و جمله را کامل تا آخر بخوانند.

جدای از اینها،
آگهی دهنده
bornarasaneh
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1077827
بازدید : 114
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
bornarasaneh
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com