انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دیجیتال ساینیج بهترین جایگزین هوشمند سازی روابط عمومی ها

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 9 آبان 1401
روابط عمومی ها به صورت سنتی در طی سالیان اخیر علاوه بر هزینه بر بودن چاپ بنر و اطلاع رسانی های سنتی زمان بر بودن این نوع اطلاع رسانی با توجه به سرعت رشد آن در تکنولوژی های اطلاع رسانی به عمده مشکلات خود اضافه کردند. بنابراین به دنبال جایگزین با آخرین استاندارد های بین المللی هستند. در این میان دیجیتال ساینیج ها میتوانند بهترین جایگزین به شمار رفته به نحوی که از طریق نمایشگر های مستقر در مکان های پر تردد، که مخاطبین روابط عمومی ها هستند، با یک کلیک قابل اعمال بوده و اطلاع رسانی با نهایت سرعت و دقت میسر میشود.

دیجیتال ساینیج برنا رسانه نیز با توجه به نیاز های اطلاع رسانی داخلی با بیش از ۸ سال تجربه به صورت تخصصی بین روابط عمومی سازمان ها پا به عرصه حضور گذاشته و از افتخارات این نرم افزار همسو بودن با نیاز مشتریان می باشد . دیجیتال ساینیج ها معمولا بسیار پیچیده بوده و زمان زیادی از کاربر برای آموزش و ارسال محتوا میگرفت ولی دیجیتال ساینیج برنا رسانه با واسط کاربری مناسب سعی دارد در کسری از ثانیه محتوا را برای نمایشگر های مختلف در سراسر نقاط کشور ارسال کند.

برنا رسانه همچنین با به روز رسانی های مکرر همواره نیاز های بومی حوزه دیجیتال ساینیج ها را برای سازمان های دولتی و خصوصی برطرف کرده است و باعث افتخار است که از میان ۳۷۰ مشتری فعال در این حوزه بالای ۳۰ درصد از آنها از جمله مشتریان با تجربه کار با دیجیتال ساینیج های دیگر بوده و نقاط ضعف این نرم افزار ها را در نظر گرفته و دیجیتال ساینیج برنا رسانه را انتخاب نموده اند .

سیستم های اطلاع رسانی هوشمند و یکپارچه برنا رسانه
نام پر کاربردی که میتواند بهترین جایگزین دیجیتال ساینیج برنا رسانه باشد سیستم های اطلاع رسانی هوشمند و یکپارچه است به این ترتیب میتوان اطلاع رسانی و روابط عمومی هوشمند را در سراسر نقاط پراکنده که مخاطب خاص هستند را با یک کلیک انجام داد
دیجیتال ساینیج برنا رسانه در حوزه تبلیغات دیجیتال نیز بسیار کمک کننده است به نحوی که میتوان از این بستر در درآمد زایی تبلیغات نیز استفاده کرد .

در حال حاضر پاساژ ها و مراکز خرید مختلف نیز از دیجیتال ساینیج برما رسانه با همین هدف استفاده میکنند به نحوی که تبلیغات در ناحیه های مختلف نمایشگر های سراسر پاساژ پخش تصویر کرده و در انتهای هفته یا ماه گزارشی از زمان نمایش و تعداد آن در دیجیتال ساینیج مشخص بوده و از ان گزارش جهت دریافت هزینه تبلیغات هوشمند استفاده می کنند.

برنا گستران دانش| نرم افزار برنا رسانه
آگهی دهنده
برنا گستران دانش
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1075791
بازدید : 165
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
برنا گستران دانش
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com