انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نکاتی برای قرار دادن دیجیتال ساینیج استراتژیک در فضاهای اداری شرکتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 21 آبان 1401
قرار دادن دیجیتال ساینیج در فضاهای اداری شرکت ها می تواند سرمایه گذاری شما را در تابلوی دیجیتالی ایجاد کند یا شکست دهد. این علائم با ارائه یک کانال ارتباطی داخلی بسیار قابل مشاهده برای به اشتراک گذاری اطلاعات، کارایی ارتباط را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، علامت دیجیتال ارتباطات داخلی را افزایش می دهد، که منجر به ۲۵٪ افزایش بهره وری کارکنان می شود. به این ترتیب، آنها مشتریان و کارکنان را در دانش خود نگه می دارند.

با در نظر گرفتن این موضوع، انتخاب مناسب ترین مکان برای تابلوهای دیجیتال شما نیازمند برنامه ریزی استراتژیک است. اتاق های کنفرانس، اتاق های استراحت، کافه تریا کارکنان و اتاق های انتظار می توانند از علائم دیجیتال بهره مند شوند. این راهنما همه چیزهایی را که به قرار دادن تابلوهای دیجیتال در فضاهای اداری شرکت می‌پردازد را مورد بحث قرار می‌دهد.
ملاحظات قرار دادن تابلوهای دیجیتال ساینیج
یکی از مهمترین فاکتورها در پروژه دیجیتال ساینیج مکان یابی است. به عبارت دقیق تر، خرید یک صفحه نمایش دیجیتال و نصب آن بر روی دیوار برای جلب نظر مخاطبان کافی نیست. در عوض، باید به دقت در مورد موقعیت و محل نمایشگرهای دیجیتال خود فکر کنید. تصمیم نهایی شما باید هدف کلی پروژه شما را برآورده کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد محل و موقعیت دیجیتال ساینیج خود به خاطر بسپارید.

محتوا مکان را تعیین می کند
اولین کاری که باید هنگام تصمیم گیری در مورد مکان صفحه نمایش خود انجام دهید، تجزیه و تحلیل محتوایی است که می خواهید نمایش دهید. مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه اطلاعاتی را می خواهید به آنها منتقل کنید؟

به عنوان مثال، اگر قصد دارید به‌روزرسانی‌ها را با همه کارمندان به اشتراک بگذارید، نمایشگری که در ورودی قرار دارد احتمالاً توجه همه را به خود جلب می‌کند. به طور مشابه، اگر می‌خواهید محتوای دیجیتال ساینیج تعاملی را نمایش دهید، تابلوهای منوی دیجیتال خود را در مناطقی قرار دهید که احتمال توقف و منتظر ماندن افراد وجود دارد. به یاد داشته باشید، احتمال ترک شغل در سال جاری برای کارمندان غیرمتخصص ۱۲ برابر بیشتر است. اگر کارمندان مخاطب شما هستند، تابلوهای خود را در مکان هایی قرار دهید که بتوانند با آنها تعامل مثبت داشته باشند.

بهترین مکان برای شروع، تعیین هدف کلی سیستم های علامت دیجیتال شما است. سپس، می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که چگونه می‌خواهید مردم محتوا را ببینند و با آن تعامل داشته باشند. در مرحله بعد، موقعیتی را تعیین کنید که به بهترین وجه نمایشگرها را به هدف مورد نظر مرتبط می کند.

مناطق پر ترافیک را انتخاب کنید
قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد مکان قرار دادن دیجیتال ساینیج خود، در فضای خود قدم بزنید. هدف مطالعه پلان طبقات با توجه به مناطق پر تردد است. به همین ترتیب، تعیین اینکه چشمان شما به طور طبیعی با ورود به یک فضا به کجا می رود مفید خواهد بود. احتمالاً مکان خوبی برای قرار دادن تابلوهای دیجیتال است. عوامل زیر را در نظر بگیرید:

آیا اینجا مکانی است که مردم معمولاً در حال حمل و نقل هستند یا برای مدت طولانی منتظر می مانند؟
افراد تمایل دارند اغلب در کجا توقف کنند؟ آیا مکان های رایجی وجود دارد که آنها بیشتر در آن جا می چرخند؟
آیا منطقه موانعی دارد که صفحه دیجیتال ساینیج شما را مسدود کند؟ به عنوان مثال، آیا دیوارهای جداکننده، ستون ها یا پلکان هایی وجود دارد که دید را محدود می کند؟ اگر چنین است، باید در نصب نمایشگرهای خود خلاق باشید.
مکانی که در آن افراد زمان بیشتری را در انتظار یا در حال گذراندن سپری می کنند برای قرار دادن تابلوهای دیجیتال ایده آل خواهد بود. جمع آوری تمام این اطلاعات ممکن است خسته کننده به نظر برسد. با این حال، در اطلاع رسانی تصمیم شما برای قرار دادن تابلوهای دیجیتال کمک زیادی خواهد کرد.

اطراف را در نظر بگیرید
محیط اطراف شما می تواند پروژه دیجیتال ساینیج شما را بسازد یا خراب کند. به عنوان مثال، اگر نمایشگرهای خود را در اتاق های جلسه قرار دهید، احتمال اینکه برای مدت طولانی توجه مخاطب مورد نظر را جلب نکنند، زیاد است. افراد ممکن است
اتاق های جلسه را در طول روز اشغال نکنند، به این معنی که محتوا به هدر می رود.
برای موفقیت بیشتر، نمایشگرهای خود را در جایی قرار دهید که مردم بیشتر وقت خود را در حمل و نقل، انتظار یا کار می گذرانند. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که محیط اطراف عاری از سایر مواردی است که برای جلب توجه مردم رقابت می کنند. در اینجا یک راه مطمئن برای جل
آگهی دهنده
bornarasaneh
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1076465
بازدید : 110
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
bornarasaneh
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com