انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نرم افزار COMFAR III Expert 3 3a نسخه 64 بیتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 24 دي 1401
کامفار نسخه 3.3a اکسپرت ویرایش 2021 با پشتیبانی از زبان فارسی و تقویم هجری شمسی ارائه شده توسط شرکت مهندسی ارتباط گستر پرشیا

نرم افزار COMFAR III Expert 3.3a یا بصورت خلاصه برنامه COMFAR 3.3a 64-bit ابزاری برای ارزیابی مالی و اقتصادی پروژه‌های سرمایه ‌گذاری است که توسط آن می‌توان شاخص‌های مالی پروژه‌ها را محاسبه و تحلیل نمود و تاثیر تغییرات هر یک از پارامترهای ورودی سیستم را بر فرآیند مالی طرح بررسی کرد و در نهایت در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش پروژه، تصمیم گیری نمود.

این نرم‌افزار که توسط سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) طراحی گردیده، به عنوان نرم‌افزار تخصصی ارزیابی مالی و اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری مورد استفاده شرکت‌ها و نهادها قرار می‌گیرد.

در حال حاضر گزارشهای خروجی نرم افزار COMFAR 3.3a 64-bit یکی از اسناد مورد نیاز جهت اعطای وام و تسهیلات توسط بانک های ایرانی به متقاضیان سرمایه گذاری در طرح ها می باشد.

شرکت ارتباط گستر پرشیا (EGP) تنها تأمین کننده نرم افزار COMFAR 3.3a با مجوز رسمی از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در ایران می‌باشد.

امکان نصب مستقیم (بدون نیاز VMware) برروی ویندوزهای 64 بیتی 7, 8.1, 10 و 11 می‌باشد.

دارای مجوز رسمی از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

نسخه کامل (تمامی منوها و امکانات نرم‌افزار باز، فعال و قابل استفاده)

ورژن 2021 آخرین و کاملترین نسخه (Expert) کامفار 3.3a

پشتیبانی از تقویم هجری شمسی و زبان فارسی

راهنمای نصب گام به گام تصویری و فارسی

همراه با لایسنس نرم افزاری

شرکت ارتباط گستر پرشیا تأمین کننده آخرین نسخه منتشر شده نرم افزار کامفار یعنی نسخه COMFAR III Expert 3.3a ویرایش 2021 می باشد که به زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

نرم افزار COMFAR III Expert 3.3a شرکت ارتباط گستر پرشیا دارای مجوز رسمی از طرف مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شماره 079418-0177-16 میباشد.

این نرم افزار همراه با لایسنس نرم افزاری (بدون نیاز به قفل سخت افزاری) به متقاضیان محترم ارائه می شود.

تمامی امکانات این نرم افزار فعال و قابل استفاده میباشد. این نرم‌افزار توسط مشتریان متعدد و بزرگی همچون شرکتهای شستا، ذوب آهن، فولاد مبارکه، صنایع مس ایران، شرکت نفت و ... خریداری شده و در حال کار میباشد.

شرایط فروش نرم ‌افزار کامفار فارسی

پس از خرید نرم افزار COMFAR III Expert 3.3a 2021 علاوه بر لینک دانلود برنامه یک شماره سریال به شما ارائه خواهد شد که توسط آن میتوانید اقدام به دانلود و نصب برنامه کنید.

با توجه به پیچیده بودن مراحل نصب نرم افزار کامفار، راهنمای نصب گام به گام فارسی بسیار جامع و کامل تصویری، توسط شرکت مهندسی ارتباط گستر پرشیا (EGP) ساخته شده و همراه با نرم افزار موجود است که حتی کاربران مبتدی میتوانند طبق راهنمای موجود، نسبت به نصب و فعالسازی برنامه اقدام کنند.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین به سایت ما
https://www.jeysoft.ir/
مراجعه کنید

https://www.jeysoft.ir/product/comfar-3-3a-64-bit/

اصفهان - خیابان پروین - شرکت مهندسی ارتباط گستر پرشیا
031-32327424

جهت اطلاعات بیشتر به jeysoft.ir@gmail.com ایمیل بزنید
آگهی دهنده
جی سافت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1081480
بازدید : 448
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
جی سافت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com