انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نرم افزار حسابداری رستورانی آریاسان (حرفه ای)

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 27 دي 1401
نرم افزار حسابداری آریاسان حرفه ای ، مناسب برای : حسابداری و مدیریت رستوران ، فست فود ، کافی شاپ ، کترینگ ، بیرون بر و یکی از بهترین نرم افزارهای شرکت تحلیلگران می باشد.بهترین نرم افزار حسابداری رستوران ، نرم افزاری است که علاوه بر سیستم حسابداری و مدیریت امورمالی، بتواند بصورت تخصصی نیازمندی های منحصر به فرد رستوران ، فست فود ، کترینگ ، کافی شاپ و بیرون بر را نیز پاسخ بدهد.در حسابداری آریاسان نسخه حرفه ای علاوه بر همه قابلیت های موجود در نسخه پیشرفته از امکانات و قابلیت های حرفه ای متعددی در مقوله حسابداری مدیریت اغذیه فروشی می توان استفاده نمود.حرفه رستوران پیچیدگی های خاص خود را دارد و کاربران این حرفه نمی توانند خود را درگیر چالش های نرم افزار نمایند. بنابراین لازم است که این محصول با حداقل دانش حسابداری و کامپیوتر قابل استفاده باشد. مدیریت سالن، مدیریت پیک، حقق و دستمزد، مدیریت تولید غذا، مدیریت انبارداری و موجودی کالا، سفارش گیر گارسون با دستگاه اندروید، سیستم سفارش دهی بیرون بر از طریق برنامه نصب شده روی موبایل مشتری، داشبورد مدیریتی جهت کنترل مجموعه از طریق موبایل مدیر مجموعه و قابلیت های تخصصی متعدد دیگر، درکنار تمام گزارش دهی های آماری و حسابداری (بانک، حقوق و دستمزد، هزینه و درآمد، سود و زیان، چک های دریافتی/پرداختی) مدیریت یک مجموعه غذایی را به بهترین شکل ممکن مکانیزه می کند.
قیمت نرم افزار حسابداری رستوران ، در کنار تمام قابلیت های متعدد آن کاملا قابل رقابت با سایر محصولات نرم افزار تولید شده در این زمینه می باشد.
در این نسخه سیستم حقوق و دستمزد کارگران ،کارمندان و پرسنل با فرمول های مختلف ساعتی ،روزانه،ثابت ماهانه و با تعریف انواع اضافات –کسورات قابل پیاده سازی می باشد . مدیریت خرید مایحتاج لازم و نقطه سفارش کالا که به شکلی که در زمان نیاز و با توجه به تاریخ انقضاء مواد مصرفی آشپزخانه خریدهای لازم انجام شود و مباحثی مانند سرمایه گزاری های اولیه و سود سرمایه گزارها و ترازنامه و دفاتر حسابداری و گزارشات مربوطه در آن ها به سادگی قابل استفاده می باشند. با یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی انواع گوشی های اندروید و آی او اس مدیر مجموعه می تواند که همه جزئیات و اتفاقات روزمره مجموعه غذایی خود را در هرکجای دنیا که باشد ،مشاهده کند تا با دریافت یک حسابداری جامع از مجموعه خود بتواند که بهترین تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.نسخه حرفه ای می تواند که هرآنچه در مجموعه شما محقق می شود را در قالب گزارشات متعدد و متنوع به شما نشان دهد تا بتوان با اتکا به اطلاعات بدست آمده در خصوص روند آینده پیش بینی های لازم انجام شود این نسخه برای مجموعه های غذایی بزرگ که لازم است همه عملکردها تحت کنترل باشد بهترین انتخاب است.

امکانات نرم افزار :
حسابداری جامع
گروه سفارشات (حسابداری آریاسان)
اتصال به ترازو
امکانات پیشرفته صندوق مکانیزه آریاسان
بخش و انبار اختصاصی کاربر
کالرآیدی
قابلیت استفاده از کیبورد POS
نمایشگر دوم
داشبورد مدیریتی اندروید و IOS
عملیات انبار
تولید محصول
پنل ارسال پیامک و متعلقات
گزارش نقطه سفارش کالا
گروه سیستم حقوق و دستمزد
ترازنامه
گروه گزارشات سرمایه ها
افزایش / کاهش سرمایه
گروه گزارش دفاتر
گروه معامله کالا
گروه هزینه و درآمد
گروه گزارشات انبارداری
گزارش دفتر تفصیلی اشخاص
ثبت و مدیریت دسته چک
گزارش سود بخش ها

امکانات افزودنی :
گروه پیش فاکتور و سفارشات
گروه گزارشات زمانی کالا
باز کردن چند فاکتور همزمان
گروه گزارشات سرمایه ها
چاپ چک و تنظیمات
اشانتیون
گزارش اسناد حسابداری
فاکتور امانی و گزارشات
کارت خرید
تقسیم سود انباشته
بارکدهای وزنی - اتصال به ترازو
مشاهده قیمت کالا توسط مشتری
گروه گزارشات تحلیل آماری
شیفت کاری
آگهی دهنده
شرکت تحلیلگران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1081740
بازدید : 122
دسته بندی : مالي و حسابداري
آگهی دهنده
شرکت تحلیلگران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com