انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ساب ووفر 10 اینچ امریکن بیس مدل TITAN-1044

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 31 مرداد 1402
ساب ووفر 10 اینچ امریکن بیس مدل TITAN-1044 یک دیگر از ساب ووفر های خفن و خوش ساخت از کمپانی امریکن بیس از لاین و سری تیتان که توی پارت جدید موجود و از کیفیت و متریال فوق العاده ای برخوردار است.
ساب ووفر 10 اینچ امریکن بیس مدل TITAN-1044 ساب ووفر 10 اینچی خوش ساخت با رنگ بسکت ، بدنه سفید رنگ که بسیار ان را جذاب کرده است.
اگر برای خرید به دنبال ساب ووفر اورجینال با توان زیر 1000 وات RMS هستید ، این محصول به شدت برای شما پیشنهاد می شود.
ساب ووفر 10 اینچ امریکن بیس مدل TITAN-1044 محصول خوش ساخت از برند امریکن بیس در قیمت ، قدرت و کیفیت بسیار مناسبی قرار دارد و برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که به دنبال ساب ووفر های نسبتا سنگین هستند و قصد راه اندازی و خرید سیستم های بسیار سنگین را ندارند.
ساب ووفر 10 اینچ امریکن بیس مدل TITAN-1044 یک نمونه و محصول همزاد دیگری هم دارد که در سایز 12 اینچی بوده و دقیقا متریال ساخت و کیفیت مشابه این محصول را دارا می باشد.
این محصول در سایز 10 اینچی برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که صدا و حجم بیس کمتر و دقت بیشتری می خواهند زیرا دهنه ساب ووفر کوچک تر است. اما نسخه 12 اینچی این محصول دقت بیس کمتر ولی حجم و قدرت بیس بیشتری دارد و می تواند با خیلی از ساب ووفر های 1000 RMS بلکم بالاتر رقابت کند.
ساب ووفر 10 اینچ امریکن بیس مدل TITAN-1044 از متریال قابل توجهی ساخته شده و محصولی توانمند و ارزنده بشمار می رود و می توان به راحتی برای راه اندازی یک ستاپ سیستم صوتی به آن اعتماد کرد.
محصولات لاین TITAN در کل از دو مدل ساب ووفر برند امریکن بیس سبک تر بوده و از توان پایین تری برخوردار است و هم از نظر هزینه و هم قدرت یکی دو لول پایین تر می باشد.
برای دیدن محصولات امریکن بیس به وبسایت ماریا مارکت مراجعه کنید برای ثبت سفارشتون هم میتوانید از طریق انلاین و هم حضوری انجام بدید.
آگهی دهنده
ماریا مارکت
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بلوار امامزاده -خیابان مسجد -کوچه راجیان -کوچه یاس 4 پلاک 37
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1085112
بازدید : 137
دسته بندی : صوتي تصويري
آگهی دهنده
ماریا مارکت
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بلوار امامزاده -خیابان مسجد -کوچه راجیان -کوچه یاس 4 پلاک 37
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com