انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

میدرنج بیضی امریکن بیس مدل NEO-69

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 31 مرداد 1402
میدرنج بیضی امریکن بیس مدل NEO-69 محصولی فوق العاده خوش ساخت از برند محبوب و با اصالت امریکایی بوده و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.
امریکن بیس یکی از کمپانی های خوشنام که کالای اورجینال تولید و در بازار عرضه می کنند و در رده های متوسط و سنگین در لول های مختلف برای شما محصول برای ارائه داشته و دست شما در خرید و انتخاب آن بسیار باز می باشد.
امروزه در صنف سیستم صوتی حالا چه بحث هوم آدیو و یا کار آدیو باشد ، برند های اورجینال و بسیار خوب و خاصی پر قدرت فعالت می کنند و خیلی از آن ها اصلا نامی از انها در ایران شنیده نشده است.
یکی از برند هایی که تا به امروز چندان پر کار نبوده و فعالیت زیادی نداشته است ، برند امریکن بیس می باشد که از کیفیت و متریال ساخت فوق العاده ای برخوردار است.
میدرنج بیضی امریکن بیس مدل NEO-69 یکی از محصولات خوش قیمت ، فوق العاده خوش صدا و با کیفیت بازار از برند اورجینال می باشد که از آن استفاده شده است.
میدرنج بیضی امریکن بیس مدل NEO-69 بسیار مگنت کوچک و کم حجمی دارد ، که از نوع نئودیمیوم بوده و خاصیت مگنت و یا آهن رباهای نئودیمیوم ، حجم کم و بازدهی بالا می باشد.
میدرنج بیضی امریکن بیس مدل NEO-69 دارای ترمینال های معمولی سوکتی می باشد و از استحکام خوبی هم برخوردار بوده و به راحتی نمیشکند.
میدرنج بیضی امریکن بیس مدل NEO-69 متریال و جنس صفحه و یا به اصطلاح دیافراگمی که در آن استفاده شده است ، از نوع کاغذی بوده و یکی از دلایل پرتاب صدای بالای این کالای ارزنده و خوش ساخت ، همین کاغذی بودن صفحه آن می باشد.
میدرنج بیضی امریکن بیس مدل NEO-69 میدرنج بیضی بوده و ساز آن 9*6 اینچی می باشد ، خوش صدا برای نصب و راه ندازی سیستم های نسبتا سنگین و ساپورت ساب ووفر های حداکثر تا 2000 RMS مناسب می باشد و بهترین گزینه در کنار این محصول میدرنج 6 اینچی همین محصول می باشد و این ستاپ با پرتاب و حجم صدای بالا نیازی به هیچ نوع تیوتری نخواهد داشت.
آگهی دهنده
ماریا مارکت
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بلوار امامزاده -خیابان مسجد -کوچه راجیان -کوچه یاس 4 پلاک 37
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1085117
بازدید : 131
دسته بندی : صوتي تصويري
آگهی دهنده
ماریا مارکت
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بلوار امامزاده -خیابان مسجد -کوچه راجیان -کوچه یاس 4 پلاک 37
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com