انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

درب اتوماتیک رولاپ

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 14 فروردين 1402
درب اتوماتیک رولاپ سریع بازشو در ابعاد استاندارد تا عرض* ارتفاع : 4.5 *4.5 قابلیت تولید و راه اندازی دارد . و بهتر است برای جایگاههای بزرگتر جهت درب های سریع از نوع دیگر این درب سریع به نام درب فولداپ سریع باز شو استفاده کرد.


درب صنعتی سریع بازشو رولاپ با سرعت 80 تا 130 سانتیمتر بر ثانیه قابل تنظیم می باشد و این سرعت بر اساس ابعاد و نوع مصرف و جایگاه و سفارش کارفرما و اهمیت این موضوع قابل تنظیم است. این نوع درب بصورت رول به سمت بالا جمع می شود .

***

درب رولاپ سریع السیر به لحاظ طراحی و نوع مواد مصرفی آن ، تنها به عنوان درب امنیتی برای بیرون از محوطه و جایگزین درب های آهنی نیست و برای این منظور طراحی نشده است و جهت در های امنیتی می توان از دیگر درب های این مجموعه مانند درب سکشنال صنعتی و کرکره صنعتی اتوماتیک که البته این نوع درب های صنعتی سرعت باز و بسته شدن بسیار کمتری نسبت به درب های سریع باز شو دارند، استفاده کرد ، که این شرکت با راه حلی جهت این مساله صاحبان صنایع ، طراحی درب ها را نیز به این صورت که دو درب در یک ورودی نصب گردد انجام داده است . تا هم مساله امنیت و هم مساله اتلاف زمان و انرژی و تردد نامحدود در آن ورودی حل شود.
در تمامی صنایع دارو سازیها، صنعت چاپ، صنعت مواد غذایی، نیرو گاهها ، و در تمامی سالنهای مرکز صنعتی و تولیدی بدلیل سرعت بالایی که دارد و همینطور کنترل دما و انرژی ، به عنوان پرکاربردترین نوع درب استفاده می شود
تردد نامحدود و همینطور اصطحلاک بسیار پایین این نوع درب سریع در طول شبانه روز در واحدهای تولیدی و صنعتی بسیار مورد توجه صاحبان صنایع است .شیوه استفاده از درب صنعتی رولاپ سریع باز شو بسیار راحت و بی دردسر می باشد.
آگهی دهنده
صنعت پرشین مبنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1086012
بازدید : 72
دسته بندی : كارخانه
آگهی دهنده
صنعت پرشین مبنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com