انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دوربین مداربسته سیم کارتی 4G

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 27 فروردين 1402
دوربین مداربسته سیم کارتی 4G کیفیت دوربین و امکانات خاصی که روی لنز قرار داده شده یکی از مهم ترین بخش های یک دوربین نظارتی است. دوربین نظارتی هوشمند v380 دارای قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 3mp است و جزئیات در آن به خوبی قابل مشاهده است؛ و این دوربین با استفاده از تکنولوژی Warm Light تصویر رنگی در محیط های تاریک را میدهد .

مکالمه دو طرفه دوربین با کمک میکروفون و اسپیکر داحلی علاوه بر امکان ضبط صدا به شما امکان مکالمه دو طرفه را میدهد

دوربین مداربسته سیم کارتی 4G با کمک چرخش 270 درجه افقی و 90 درجه عمودی به شما پوشش کامل 360 درجه را میدهد . تشخیص حرکت و هشدار (Motion, Alarm) به محض شناسایی حرکت ، اعلان ها را در تلفن هوشمند خود دریافت کنید .

میتوانید با کسانی که آن طرف دوربین هستند ارتباط برقرار کنید و آن ها پاسخ شما را بدهند . اتصالات دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی v380 و از یک ورودی کارت Micro SD برای ذخیره سازی تصاویر و یک شیار سیم کارت برای اتصال دوربین به اینترنت استفاده میکند . نصب این دوربین بسیار آسان میباشد و نیاز به سیم کشی و دستگاه dvr و مانیتور ندارد.
کارایی این هوش صنوعی به این گونه است که حرکت را تشخیص می دهد و به شما هشدار می دهد، هنگامی که دوربین با حرکت فعال می شود ، فعالیت را به طور خودکار ضبط می کند . ضدآب با استاندارد IP66 استاندارد ip66 از دوربین در برابر نفوذ آب و گردوغبار محافظت میکند و عملکرد بی وقفه دستگاه را در مناطق باز تضمین می کند .

دید در شب تمام رنگی قابلیت تشخیص حرکت می توان دوربین طوری تنظیم کنید که فقط هنگامی شروع به ضبط تصاویر کند که حرکتی در تصویر شناسایی شود.و همچنین قابلیت motion track دارد به این گونه که با فعال کردن این گزینه دوربین به صورت خودکار به دنبال اشیا در حال حرکت میچرخد و پیگیری در سوژه در حال حرکت رو رهگیری میکند
آگهی دهنده
اچ دی تک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1086986
بازدید : 116
دسته بندی : خدمات ورزشي
آگهی دهنده
اچ دی تک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com