انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

گیفت کارت چیست؟ فروش انواع گیفت کارت

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 31 خرداد 1402
گیفت کارت چیست
شما اینجایید تا یک بار برای همیشه با گیفت کارت آشنا شوید و بدانید گیفت کارت چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در این مقاله از گیفت بارون می خواهیم هرچه باید در مورد Gift Card بدانید را بررسی کنیم.
گیفت کارت چیست؟
کلمه ی گیفت کارت به معنای کارت هدیه است. از گیفت کارت برای خرید محصولات در فروشگاه ها یا کسب و کارهای مشخص استفاده می شود. در واقع شرکت هایی که محصولات خود را در مارکت ها ارائه می کنند (نظیر گوگل، اپل، سونی، مایکروسافت و…) با گیفت کارت، به مشتریان خود، اعتباری مشخص برای خرید محصولاتشان می دهند و هنگامی که یک گیفت کارت تهیه می کنید می توانید تا سقف تعیین شده ی آن گیفت کارت، از محصولات آن شرکت خریداری کنید.
گیفت کارت امروزه بسیار محبوب و پرکاربرد شده است. زیرا فرآیند خرید خدمات و محصولات را تا حد خیلی زیادی بی دردسر می کند.
هر شرکت، گیفت کارت مخصوص خود را ارائه می دهد و امکان استفاده از اعتبار گیفت کارت یک شرکت، برای خرید محصولات شرکت های دیگر ممکن نیست.
اگر بخواهیم عملکرد گیفت کارت را بیشتر توضیح دهیم باید بگوییم گیفت کارت مانند کارت اعتباری بوده و حاوی مقدار معینی پول می باشد. معمولا گیفت کارت ها تاریخ انقضا ندارند. همچنین هر شرکت سیاست خاص خود را در زمینه‌ی گیفت کارت دارد اما در هر صورت نمی توان این کارت ها را به پول نقد تبدیل کرد.
محدودیت های گیفت کارت
راجع به روش استفاده و محدودیت های استفاده از Gift Card قبل از هر چیز باید این نکته را بدانید که اعتبار گیفت کارت ها یک موجودیِ مجازی است و این یعنی شما مبلغ داخل گیفت کارت را نمی توانید به کارت دیگری انتقال داده یا برداشت کنید. بلکه می توانید از اعتبار موجود در آن برای خرید محصولاتی که همان شرکت ارائه داده است استفاده کنید.
نحوه ی استفاده از گیفت کارت
معمولاً گیفت کارت ها به صورت مجازی (یعنی به صورت اعتبار پولی در اکانت شما با وارد کردن کد گیفت کارت) شارژ می شوند. به این صورت با اعتباری که در داخل اکانت خود با شارژ کد گیفت کارت به دست آورده اید می توانید برای خرید و دانلود کالا، خدمات و محصولات مختلف مانند بازی و اپلیکشن و آیتم های درون آنها، کتاب، برنامه، فیلم، موسیقی و… که معمولاً از طریق استور یا فروشگاه معین، قابل دانلود می باشند استفاده کنید. در برخی موارد می توانید از سایت های خارجی کالاهای فیزیکی هم خریداری کنید.
انواع گیفت کارت
به طور کلی گیفت کارت ها به دو دسته تقسیم می شوند:
گیفت کارت فیزیکی
گیفت کارت فیزیکی در واقع یک کارت پلاستیکی است که برای استفاده از آن باید کد موجود بر رویش را خراش داده و سپس کد را در حساب کاربری خود وارد کنید تا حسابتان به مقداری که روی گیفت کارت نوشته است، شارژ شود.
گیفت کارت مجازی
گیفت کارت مجازی به دلیل استفاده ی آسان تر، در حال حاضر محبوبیت بیشتری دارد. برای تهیه‌ی گیفت کارت مجازی می توانید از وبسایت یا فروشگاه های گیفت کارت، وجه مشخص شده برای خرید کارت را پرداخت کنید و سپس، کد دریافتی از فروشگاه را در حساب خود وارد کرده و حسابتان را شارژ کنید.
کاربردها و مزایای گیفت کارت ها
شرکت های زیادی گیفت کارت ارائه می دهند. هر کدام از آنها مقدار و تعداد خاصی دارند اما به صورت کلی، کاربردها و مزایای یکسانی بین گیفت کارت ها وجود دارد:
اول این که تهیه و خرید گیفت کارت ها بسیار آسان تر از این است که بخواهید حساب بانکی بین المللی داشته باشید و با آن، نیازتان را رفع کنید. با گیفت کارت می توانید فرآیند خرید خود را بدون هیچ دردسری انجام دهید.
با استفاده از Gift Card دیگر نیازی نیست که پول نقد خود حمل کنید.
شما می توانید بسیاری از خریدهای آنلاین خود را با استفاده از گیفت کارت انجام دهید.
استفاده از گیفت کارت، امنیت خرید شما را بالا می برد و اگر اطلاعات گیفت کارت خود را در اختیار کسی قرار ندهید، هیچ کس امکان استفاده از موجودی آن را نخواهد داشت.
گیفت کارت ها معمولا تاریخ انقضا ندارند و شما می توانید در هر زمان از آن ها استفاده کنید.
گیفت کارت ها در مبالغ متنوعی تولید و عرضه می شوند و می توانید با توجه به نیاز خود Gift Card مورد نظر را خریداری کنید.
برای محصولاتی که گیفت کارت خاصی برایشان وجود ندارد می توانید از دیگر روش های پرداخت نظیر ویزاکارت مجازی یا مسترکارت مجازی استفاده کنید.
حالا که می دانید گیفت کارت چیست، می توانید انواع گیفت کارت را از وبسایت گیفت بارون با کمترین هزینه تهیه کنید.
آگهی دهنده
سعید سکاکی
  • قیمت : در وبسایت چک کنید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بلوار توس، توس ۳۳، شهید شکری ۱۶، بعد از چهارراه اول، ساختمان دوم سمت راست کوچه (هنوز پلاک نداره)، طب
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1092436
بازدید : 112
دسته بندی : ساير كامپيوتر
آگهی دهنده
سعید سکاکی
  • قیمت : در وبسایت چک کنید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بلوار توس، توس ۳۳، شهید شکری ۱۶، بعد از چهارراه اول، ساختمان دوم سمت راست کوچه (هنوز پلاک نداره)، طب
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com