انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رنگ سوله صنعتی رنگ اقدم

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 10 تير 1402
آسان و سریع ( دو کاربرد در یک محصول )

رنگ سوله صنعتی رنگ اقدم بهترین محافظ سازه های فلزی  

با استفاده از این محصول هزینه های رنگ آمیزی سطوح فلزی را کاهش دهید!

یکی از چالشهای رنگ آمیزی سطوح فلزی ، انتخاب آستری (ضد زنگ ) مناسب و همچنین رنگ نهایی با کیفیت  است. هر چه عملیات اجرایی از پیچیدگی کمتری برخوردار باشد؛. احتمال بروز مشکلات ناشی از عدم تخصص مجری ، فراهم نبودن امکانات اجرایی و تاثیر شرایط محیط کمتر میگردد.

رنگ اقدم با تکیه بر تجارب ارزشمندی که در طی سالهای طولانی حضور در صنعت رنگ به دست آورده است ؛. محصول سفارشی را تولید کرده که علاوه بر چسبندگی مناسب به سطوح فلزی و حفاظت عالی در برابر خوردگی دارای خواص نوری مناسب پوشش رویه نیز میباشد . به همین سبب این تضمین را به مصرف کننده می دهد که با انتخاب رنگ سوله صنعتی رنگ اقدم همزمان آستر و پوشش نهایی را در یک محصول دریافت خواهد کرد . 

این محصول بر پایه رزین آلکید اتومبیلی با کیفیت بسیار بالا و استفاده از پیگمنت های ضد خوردگی تولید شده است .  که علاوه بر چسبندگی مناسب به سطح فلز ، نیاز به اجرای مجدد رنگ نهایی را برطرف می نماید. هر چند در صورت نیاز می توانید از رنگ اتومبیلی صنعتی رنگ اقدم جهت رنگ آمیزی مجدد این سطوح استفاده بفرمایید. 

رنگ سوله صنعتی رنگ اقدم با اجرای لایه ای ضخیم و پر پوشش با ظاهری نیمه مات ضمن محافظت بسیار بالا از سازه فلزی ، در برابر رنگ پریدگی و سایش هم بسیار مقاوم است. همانطور که در بالا گفته شده  حتی نیازی به اجرای مجدد رنگ نهایی نیز نخواهد داشت.
آگهی دهنده
فروشگاه رنگ اقدم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1092569
بازدید : 69
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
فروشگاه رنگ اقدم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com