انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چاپخانه آنلاین شبانه روزی هنرین

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 4 تير 1402
چاپخانه آنلاین شبانه روزی هنرین با استفاده از فناوری های روز دنیا و تجهیزات پیشرفته، خدمات چاپ دیجیتال آنلاین به مشتریان خود ارائه می دهد. برخی از خدماتی که چاپخانه های آنلاین هنرین شبانه روزی معمولا ارائه می دهند عبارتند از:
1. چاپ کتاب و مجله: چاپخانه های آنلاین شبانه روزی می توانند کتاب و مجله را به صورت چاپ دیجیتال با کیفیت بالا و در تیراژ کوچک یا بزرگ برای مشتریان خود چاپ کنند.
2. چاپ کارت ویزیت و پوستر: چاپخانه های آنلاین شبانه روزی می توانند کارت ویزیت و پوستر را با طراحی شخصی شده توسط مشتریان یا با قالب های آماده چاپ کنند.
3. چاپ بروشور، فولدر و کاتالوگ: چاپخانه های آنلاین شبانه روزی می توانند بروشور، فولدر و کاتالوگ را با طراحی شخصی شده توسط مشتریان یا با قالب های آماده چاپ کنند.
4. چاپ تقویم و لوح تقدیر: چاپخانه های آنلاین شبانه روزی می توانند تقویم و لوح تقدیر را با طراحی شخصی شده توسط مشتریان یا با قالب های آماده چاپ کنند.
5 . چاپ بنر و پلات لمینت : بیلبوردها و پوستر های بزرگ سازه های نمایشگاهی پاپ آپ رول آپ و استند تخصص ماست .
5. چاپ اکو سالونت و برچسب: چاپخانه های آنلاین شبانه روزی می توانند بسته بندی و برچسب را برای محصولات و یا تبلیغات مشتریان با کیفیت بالا چاپ کنند.
6 . برش لیزری : برش لیزری، لیزرکاری، برش لیزری دقیق، برش لیزری فلزات، برش لیزری چوب، برش لیزری پلاستیک، برش لیزری شیشه، برش لیزری کاغذ و کارتن ساخت تندیس، تندیس سفالی، تندیس فلزی، تندیس چوبی، تندیس سنگی، تندیس برنزی، تندیس مسی، تندیس نقره ای، تندیس طلا.
7 . خدمات چاپ دیگر: برای رفاه حال مشتریان، چاپخانه های آنلاین شبانه روزی می توانند خدمات چاپ دیگری نیز ارائه دهند، مانند چاپ کارت پستال، چاپ بنر، چاپ برچسب امنیتی و غیره.
آگهی دهنده
هنرین
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس : شوش – خیابان ری – امام موسی صدر – پلاک 11
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1092776
بازدید : 117
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
هنرین
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس : شوش – خیابان ری – امام موسی صدر – پلاک 11
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com