انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه اتوماتیک توزین و موادپودری (چسب کاشی - سیمان )

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
ه چسبنده ای که برای تولید بتن استفاده می شود سیمان است و همچنین سیمان نقش کلیدی برای مقاومت بتن پس از خشک شدن دارد به همین دلیل باید با دقت بسیار بالا توزین شود زیرا مقداری که باید استفاده شود باید بسیار دقیق باشد. روش اندازه گیری مقدار سیمان روش توزین می باشد و وسیله ای که به این منظور استفاده می شود باسکول سیمان می باشد. برخی از کارخانه های تولید بتن در میزان مصرف سیمان به مشکلاتی برخورد می کند و براثر این مشکلات بتن هایی که تولید میشود دارای کیفیت پایین می باشد و به اندازه کافی مقاوم نیستند.
سیستم های توزین سیمان با ظرفیت های متفاوت و دقت های متفاوت تولید می شود . برای توزین سیمان دستگاه توزین برروی میکسر , مخزن و .. نصب می شود. عواملی برای توزین سیمان موثر هستند که این عوامل مهم شامل شرایط محیطی و نوع مخزن,تعداد پایه ها , ظرفیت مخزن و .. می باشد و ما می توانیم با توجه به این عوامل توزین با دقتی داشته باشیم.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و جهت هدر نرفتن مواد سیستم های دیجیتالی جایگزین توزین مکانیکی شده اند.سیستم های توزین دیجیتال نسبت به سیستم های قدیمی از سرعت و عملکرد بهتری برخوردار هستند. طراحی و ساخت این سیستم ها با توجه به نیاز استفاده کنندگان و بهره وری بالای این سیستم ها می باشد.
سیستم های توزین در صنعت تولید سیمان اهمیت فراوانی دارند و در مراحل گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. برای تولید سیمان کنترل وزن آن بسیار ضروری می باشد . آژینه سپاهان با در نظر گرفتن این موضوع که انتقال مواد فله ای و وزن کردن آنها در خط تولید برای آگاهی از مقدار دقیق مواد منتقل شده از اهمیت خاصی برخوردار می باشد تجهیزاتی مانند سیستم توزین سیمان را برای مشتریان عزیزی که در صنعت سیمان سازی مشغول هستند به فروش می رساند این دستگاه توزین سیمان با کیفیت بسیار بالایی ارائه می شود.
گروه تولیدی صنعتی آژینه سپاهان باتوجه به نیاز مشتریان اقدام به طراحی و تولید سیستم باسکول توزین سیمان بروی مخلوط کن ها نموده است .
 این سیستم دارای دقت وحساسیت بالادر وزن کردن سیمان می باشد
 سهولت درافزایش سرعت تولید
 این سیستم کنترل دقیق بروی مصرف مقدارسیمان دارد
 ازالوده شدن و هدر رفتن سیمان درمحیط جلوگیری می کند
شماره تماس : 09134493276 زمانی
آگهی دهنده
آژینه سپاهان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان - خ امام خمینی - خ بسیج
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1092991
بازدید : 151
دسته بندی : ماشين سازي
آگهی دهنده
آژینه سپاهان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان - خ امام خمینی - خ بسیج
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com