انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش و خدمات سرور

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 14 تير 1402
فروش و خدمات سرور
این بخش از شرکت در زمینه خدمات سرور و شبکه کامپیوتر فعالیت دارد. وظیفه اصلی سرور در اختیار قرار دادن منابع، داده‌ها، خدمات یا برنامه‌ها را از طریق شبکه به سایر سیستم ها یا همان کلاینت می باشد. از جمله انواع سرور می توان به وب سرور، سرور پست الکترونیکی و سرور مجازی اشاره کرد.
مجازی ‌سازی سرور به سیستم‌عامل‌های مختلف اجازه می‌دهد تا برنامه‌های جداگانه را روی یک سرور اجرا کنند و در عین حال از همان منابع فیزیکی استفاده کنند. این ماشین‌های مجازی این امکان را برای مدیران سیستم و شبکه فراهم می‌کنند که برای هر سرویسی که نیاز دارند یک ماشین اختصاصی داشته باشند. مجازی سازی نه تنها تعداد سرورهای فیزیکی مورد نیاز را کاهش می دهد، بلکه تشخیص مشکلات را نیز آسان می نماید. در سرور مجازی یا VPS از فناوری مجازی سازی برای تقسیم یک سرور فیزیکی به چندین سرور مجازی مختلف استفاده می گردد.
اگر بخواهیم تعریف دقیقی از خدمات راه اندازی شبکه و سرور داشته باشیم به مجموعه اقداماتی که در جهت طراحی ، ساخت و شکل‌گیری شبکه انجام می‌شود اقدامات راه اندازی شبکه و سرور گفته می‌شود. ازجمله این اقدامات می‌توان به طراحی و اجرای زیرساخت شبکه ، طراحی و اجرای اتاق‌های سرور ، طراحی و آماده سازی دیتاسنتر می باشند.
کدآگهی : 1093946
بازدید : 77
دسته بندی : ساير خدمات
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com