انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی اتاق سرر در اصفهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 14 تير 1402
طراحی دیتا سنتر در اصفهان
در مکانی که در آن بخش بزرگی از سرورهای کامپیوتری و تجهیزات شبکه‌ ، با استفاده از امکانات زیرساختی و ارتباطی‏ در کنار هم قرار گرفته باشند دیتاسنتر یا مرکز داده می گویند. ساختمان دیتا سنتر، باید دارای سیستم‌ امنیتی پیشرفته، سیستم تهویه، اطفاءحریق و سیستم توزیع برق باشد. همچنین باید مجهز به سامانه برق اضطراری (UPS و دیزل ژنراتور) باشند.
هدف از راه اندازی دیتا سنتر، ایجاد مرکزی برای ذخیره سازی، مدیریت و پردازش اطلاعات تحت شبکه در یک سازمان یا شرکت است. امروزه تمام خدماتی که در بستر اینترنت از سازمان ها و شرکت ها ارائه می شود همچون خدمات سرگرمی نظیر فیلم و موزیک یا برنامه های تحت وب همگی نیازمند یک مرکز داده می باشند. همچون بیمارستان ها و سازمان های مختلف دولتی، شرکت ها نیز بسته به حجم پردازشی داده های خود به مرکزی برای پردازش اطلاعات و راه اندازی دیتاسنتر نیاز دارند.
دیتاسنتر ها از اجزا مختلفی مانند : روتر (Router)، سوئیچ‌ شبکه (Network Switches)، دیوارهای آتش (Firewalls) سیستم‌های امنیتی ، سیستم‌های ذخیره‌سازی (Storage Systems) ، سرور (Servers)، انواع رک (Racks) ، کابل‌ ها و سیستم‌های کنترل و مدیریت ارائه سرویس تشکیل شده‌ اند.
آگهی دهنده
نت گستر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1093949
بازدید : 93
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
نت گستر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com