انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شیردوش ثابت و تعریف آن در دامداری

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 21 تير 1402
شرکت دام گستر نوین
تولید کننده انواع تجهیزات دامپروری

و تامین کننده لوازم شیردوشهای ثابت و سیار با کیفیت روز دنیا

شیر دوش ثابت گاو (دام) چیست؟
رسیور شیردوش ثابت گاو مخزنی از جنس شیشه و یا استیل می باشد که کلیه شیر دوشیده شده در پروسه شیر دوشی ثابت از طریق لوله های انتقال استیل 304 استلنس خوراکی شیر به داخل آن ریخته شده و پس از آن به اتاق شیر که در اتاقی شیر دستگاه شیرسردکن قرار دارد منتقل می شود.

شرکت دام گستر نوین با همکاری بهترین تولید کننده داخلی، با به روز ترین تجهیزات و ادوات دامداری در زمینه تولید دستگاه شیر دوش، ارائه دهنده شیردوش صنعتی ثابت به شرح زیر می باشد.

شیر دوش ثابت صنعتی (رکوردری)
شیر دوش ثابت صنعتی (میلکومتری)
شیر دوش ثابت صنعتی (خطی)
شیر دوش ثابت صنعتی (دیجیتال)
به دلیل اهمیت بالای شیر دوش ثابت گاوداری و دامداری صنعتی، حتما قبل از خرید و انتخاب از مشاوره کارشناسان فروش دستگاه شیر دوش ثابت و ادوات دامداری شرکت دام گستر نوین بهره مند شوید. با تشکر از مشتریان عزیز

مشخصات فنی شیر دوش ثابت گاوداری
اهمیت شغل دامداری و پرورش انواع دام اعم از سبک و سنگین برای جوامع امروزی به دلیل نیاز بشر به آن برای هیچ کشور و جامعه ای پوشیده نیست. حرفه دامداری و دامپروری به دلیل حساسیت بالایی که دارد روز به روز نیازمند تجهیزات و ادوات علمی و عملی و مکانیزه ای بروز است که به یاری دامدار آمده و او را در مدیریت دامداری یاری رساند. یکی از مهم ترین بخش های شغل دامداری فرآیند تولید شیر و فرآورده های لبنی است که به عواملی همچون نوع دام، محل پرورش و منطقه جغرافیایی بستگی دارد که با توجه به این عوامل دستگاه های مکانیکی متفاوتی انتخاب می شوند. یکی از این دستگاه ها شیر دوش ثابت گاوداری و دامداری است.

در فرآیند دوشیدن شیر که برای دامداری های نیمه صنعتی و تمام صنعتی مورد استفاده است از شیردوش ثابت گاوداری استفاده می شود. این محصول متناسب با دام مورد نظر ارائه می شود، که برخی از آن ها در زیر نام برده شده اند:

شیر دوش ثابت گاو
شیر دوش ثابت بز
شیر دوش ثابت گوسفندی
شیر دوش ثابت شتر و غیره

شرکت دام گستر نوین تولید کننده
انواع شیردوش صنعتی ثابت گاوداری
همانطور که گفته شد شیردوش ثابت گاو به عنوان شیر دوش صنعتی مناسب دامداری هایی در وسعت بالا می باشد به همین دلیل در انواع مختلفی که در زیر به شرح کامل هر یک می پردازیم، ارائه می شود:

شیردوش ثابت رکوردری دام گستر نوین
شیر دوش صنعتی ثابت شیشه رکوردری، پس از مدل دیجیتالی، با امکانات ترین مدل شیردوش ثابت گاوداری است. به دلیل وجود شیشه رکوردر، در شیردوش ثابت رکوردی، قابلیت رویت و رکورد گیری شیر به صورت مستقیم وجود دارد. از مزایای دیگر شیردوش ثابت رکوردی، که نشان دهنده اهمیت رکورد گیری در شیر دوش صنعتی ثابت است، می توان به مشاهده و جدا دوشیده شدن شیر هایی با ویژگی های زیر اشاره نمود:

شیر دام هایی که داروی آنتی بیوتیک مصرف کرده اند.
شیر دوشیده ای که عفونی یا آغشته به خون است.
شیر دام هایی که به تازگی زایمان کرده اند.
شیردوش ثابت خطی دام گستر نوین
این شیردوش ثابت ابتدایی ترین و ساده ترین دستگاه ثابت شیردوشی می باشد که در آن شیر دام را دوشیده و مستقیم به محل جمع آوری شیر یا همان اتاق شیر که در ان شیرسردکن یا پلیت قرار دارد انتقال داد و نمی توان عملیات رکورد گیری، نمونه گیری و یا رویت شیر را انجام داد. از ویژگی های دستگاه شیر دوش ثابت خطی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شیر دوش ثابت خطی نسبت به سایر دستگاه ها ارزانتر است.
در شیر دوش ثابت خطی نمی توان مدیریت گله ای داشت.
شیر دوش ثابت خطی قابلیت ارتقاء به سیستم های رکوردی و میلکومتری را دارد
شیردوش ثابت میلک متری دام گستر نوین
شیر دوش ثابت میلکو متری دارای سیستمی مابین سیستم رکوردری و خطی بوده و به دلیل وجود ملیکومتر، می توان رکوردگیری شیر را انجام داد. ولی نه به دقت رکوردری

شیردوش دیجیتالی دام گستر نوین
شیر دوش دیجیتالی یا شیر دوش تمام اتوماتیک یکی از انواع شیر دوش ثابت گاوداری و دامداری می باشد که تمامی امکانات مدل های فوق را دارا است.
آگهی دهنده
دام گستر نوین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1094712
بازدید : 146
دسته بندی : دامداري
آگهی دهنده
دام گستر نوین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com