انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش تگ صدفی

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 2 مرداد 1402
تگ صدفی که با نام های تگ شل ( shell tag ) یا دام تگ ( dome tag ) نیز شناخته می شود، به علت سایز متوسط این تگ لباس و تنوع فرکانسی (RF,AM) که در عملکرد با گیت دزدگیر دارد به همراه تگ tag گلفی ، بیشترین تقاضا را در بازار گیت فروشگاهی و دزدگیر فروشگاهی داراست. تگ صدفی جزو پر کاربرد ترین و شناخته شده ترین تگ لباس مورد استفاده برای محافظت از پوشاک محسوب میشود. و دارای امنیت بسیار بالایی در حفاظت از اجناس میباشد.
از نظر شکل ظاهری، از تگ گلفی کوچکتر و سبک تر میباشد. و به همین دلیل در لباس فروشی ها بیشترین کاربرد را دارد. قطر تگ صدفی ۴ الی ۵ سانتی متر میباشد. دزدگیر و گیت فروشگاهی در فروشگاههای و مغازه پوشاک ، کیف و کفش و هایپر مارکتها برای اجناس مختلفی همچون تگ مانتو، تگ کت و شلوار، تگ پیراهن، تگ لباس مجلسی و غیره استفاده می شود.
تگ گلفی یا گلف قویترین تگ دزدگیر فروشگاهی است و جزء پرورفروش ترین تگ های موجود در بازار است. تگ صدفی نیز جزء پرفروش ترین و پرمصرفترین تگ ها میباشند.
تگ گلفی دارای رنگ سفید و مشکی است.
این تگ فروشگاهی در فرکانس های متفاوت تگ گلفی RF و تگ گلفی AM ارائه می شود. در هنگام خرید تگ لباس گلفی فرکانس آن را ذکر نمایید.
آگهی دهنده
رضا احمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1096170
بازدید : 80
دسته بندی : توزيع كالا
آگهی دهنده
رضا احمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com