انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید و توزبع ژئوتکستایل

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 19 شهريور 1402
ژئوتکستایل
یا به اصطلاح عام نمد صنعتی، صفحه‌ای نفوذپذیر از انواع محصولات ژئوسنتتیک است که ظاهری شبیه به موکت (نازک) دارد.
پارچه‌های ژئوتکستایل  از الیاف پلی استر و پلی پروپیلن تولید می شوند و به صورت بافته شده (Woven) و بافته نشده (Nonwoven) در بازار عرضه می گردند.
این محصول، در مجاورت با خاک دارای قابلیت جداسازی، فیلتراسیون، استحکام بخشی و حفاظت است و معمولاً با روش هایی نظیر سوزن زنی، حرارتی و یا شیمیایی تولید می‌شوند و دارای ساختاری نمد مانند و بی بافت هستند.
ژئوتکستایل ها سریع نصب میشوند، وزن کمی دارند و در عین حال دارای مقاومت بالایی هستند، ارزان هستند و طول عمر بالایی دارند و از همه مهم تر به محیط زیست آسیب نمی‌زنند. این الیاف در پروژه‌های عمرانی جهت مسطح سازی و استحکام بخشی کاربرد گسترده ای دارد
 

انواع ژئوتکستایل

ژئو تکستایل در یک دسته بندی کلی به دو دسته بافته شده و بافته نشده تقـسیم می شود.
 ژئوتکستایل نبافته(ژئوتکستایل بافته نشده)

اصطلاح ژئوتکستایل بافته نشده به ورقه یا پارچه‌‌ای اطلاق می‌شود که دارای ساختار شبکه‌ای است که با در هم تنیدگی الیاف به یکدیگر متصل می‌شود. ژئوتکستایل‌های نبافته پارچه‌های چند منظوره‌ای هستند که از دور تقریبا شبیه نمد به نظر می‌رسند. عملکرد اصلی این محصول فیلتراسیون و جداسازی است. اغلب از این نوع ژئوتکستایل برای پروژه‌های عمرانی برای بهبود ویژگی‌های خاک استفاده می‌شود. هنگامی که خاک منطقه‌ای ضعیف است، ژئوتکستایل‌های بافته نشده می‌توانند آن را قابل کنترل‌تر کنند. در واقع ژئوتکستایل نبافته باعث می‌شود یک منطقه مشکل دار قابل استفاده شود.
در ژئوتکستایل نبافته، الیافی با برش های کوتاه  بطور درهم، با یکدیگر آمیخته شده اند یعنی توده ای از الیاف با استفاده از اتصال شیمیایی، حرارتی یا مکانیکی سوزنی ها (Needlepunch) و یا ترکیبی از این روش به هم متصل می شوند. همـین خصوصیت باعث می شود تا مقاومت آنها در برابر پاره شدگی از نمد بافته بیشتر باشد زیرا نیرو با الیاف بیشتری درگیر می شود.
روش دیگری که در تولید ژئوتکستایل نبافته وجود دارد، روش کلندر (پرس حرارتی) است، که به محصول تولیدی حاصل از این روش فیلتر خاک گفته میشود، فیلتر خاک در مقایسه با ژئوتکستایل نبافته خواص مکانیکی برتری دارد و از همه مهم تر قابلیت عبور انتخابی دارد، به این معنی که در پروژه هایی نظیر روف گاردن، فیلتر خاک بر خلاف ژئوتکستایل مانع از عبور خاک میشود و در عوض آب را به راحتی هدایت و خارج میکند.
در بیشتر پروژه های عمرانی از نوع ژئوتکستایل بافته نشده استفاده می شود
نمدباف بزرگترین تولید کننده ژئوتکستایل در جنوب کشور استان فارس
آگهی دهنده
شرکت نمد باف شیراز - زرقان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1101876
بازدید : 91
دسته بندی : آب و فاضلاب
آگهی دهنده
شرکت نمد باف شیراز - زرقان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com