انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید کاور سیلیکونی اورجینال عمده با بهترین قیمت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 29 مهر 1402
کاور سیلیکونی اورجینال
کاور یا قاب سیلیکونی از محصولاتی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. خانه کاور قاب سیلیکونی را به صورت عمده به گناوه ارسال می‌کند. به دلیل جنس سیلیکونی، این قاب‌ها در تمام رنگ‌ها تولید می‌شود و از سراسر کشور از جمله تبریز مشتریان سفارش خود را در خانه کاور ثبت می‌کنند. ماده اولیه سیلیکون به دلیل جنسی که دارد، می‌توان در تمام طرح‌ها آن را تولید کرد. به دلیل نرمی و انعطاف پذیر بودن آن حتی به اصفهان هم ارسال می‌شود.
قاب‌های سیلیکونی که خانه کاور وارد می‌کند، ظاهر ساده و زیبایی دارد. این کاورهای سیلیکونی در مشهد به دلیل پرطرفدار بودن فروش بالایی دارد. این کاورهای سیلیکونی که در تهران هم به فروش می‌رسد دلیل ضد ضربه بودن و دوام بالایی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد شما می‌توانید کاور سیلیکونی در بانه را خریداری کنید در مدت‌ها از آن استفاده کنید به دلیل تحمل گرمای بالا و ضد خش بودن دیرتر خراب می‌شود علت دیگری که باعث می‌شود این قاب‌ها مشتریان زیادی داشته باشند وجود آن در رنگ‌های متفاوت است و به دلیل ظاهر آن شکل گوشی شما اسپرت می‌شود
خانه کاور از شرکت‌هایی در تبریز است که محصولات خود را به شهرهای مختلفی ارسال می‌کند شما می‌توانید این کاورهای سیلیکونی اورجینال را به صورت تک و آلوده از این مجموعه سفارش دهید کاورهای سیلیکونی در شیراز هم از محصولاتی است که خانه کاور وارد می‌کند. برای خرید با کیفیت‌ترین محصولات وارداتی به صورت تک و عمده با شماره 09102085305 تماس بگیرید.
آگهی دهنده
خانه کاور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1105722
بازدید : 140
دسته بندی : لوازم جانبي
آگهی دهنده
خانه کاور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com