انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید کاور مای کیس عمده با بهترین قیمت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 29 مهر 1402
کاور my case
کاور مای کیس یکی از قاب‌های پرطرفدار و پرکاربرد است که از تهران به گناوه و بانه ارسال می‌شود. این قاب‌ها محصولات وارداتی هستند که مجموعه خانه کاور با کیفیت‌ترین آنها را وارد می‌کند. این قاب‌ها زیبایی زیادی دارد و به گوشی شما جلوه خاصی می‌بخشد. علاوه بر زیبایی این قاب‌ها به دلیل مقاومت و محکم بودن، گوشی را در برابر ضربه محافظت می‌کند. این قاب در رنگ‌های متفاوتی موجود است که می‌تواند طبق سلیقه خود یکی از آنها را خریداری کنید.
این قاب‌ها حجم کمی را روی گوشی شما می‌گیرد و جزو قاب‌های خوش دست است. بهترین نوع قاب‌ها از کشورهای دیگر وارد می‌شود و مجموعه خانه کاور آن را به شهرهایی مانند اصفهان و تبریز ارسال می‌کند. به دلیل با کیفیت بودن این محصولات فروشنده‌ها از شهرهای مختلفی سفارش‌های خود را به صورت عمده ثبت می‌کنند. شما نیز می‌توانید سفارش خود را برای خرید کاور مای کیس وارداتی توسط خانه کاور ثبت کنید.
مجموعه خانه کاور انواع اقسام قاب‌های گوشی را وارد می‌کند و برای مشتریان در سراسر کشور به صورت عمده ارسال می‌کند. تهران و تبریز جزو شهرهایی است که به دلیل پرجمعیت بودن بیشترین سفارش را از قاب‌های مای کیس ثبت می‌کنند. مجموعه خانه کاور محصولات به تمام شهرها با هر تعدادی که بخواهید ارسال می‌کند. برای ارتباط با آن‌ها در تهران می‌توانید با شماره 09102085305 تماس بگیرید.
آگهی دهنده
خانه کاور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1105725
بازدید : 270
دسته بندی : لوازم جانبي
آگهی دهنده
خانه کاور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com