انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید کاور نیو اسکین عمده با بهترین قیمت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 29 مهر 1402
کاور new skin
کاورهای وارداتی نیو اسکین امروزه بین تمام شهر‌ها و کشور‌ها بسیار ترند شده است. مجموعه خانه کاور قاب‌های نیو اسکین را به شهرهای گناوه و بانه هم ارسال می‌کند. هنگامی که این قاب‌ها را روی گوشی خود قرار می‌دهید، گوشی شما از ضربه محافظت خواهد شد. این قاب‌ها علاوه بر مقاومت بالایی که دارند به دلیل ظاهر زیبا هم مورد پسند مشتریان قرار می‌گیرند. مجموعه خانه کاور که قاب‌های نیو اسکین با کیفیتی را وارد می‌کند، از شهرهای مختلف از جمله تبریز هم مشتری دارد. شما هم از تبریز می‌توانید سفارشات خود را با هر تعدادی از خانه کاور سفارش دهید.
ظاهر این قاب‌های نیو اسکین شفاف است. با استفاده از این کاور‌ها شکل ظاهری گوشی مشخص می‌شود. این قاب از طلق شفاف و بامپر اطراف گوشی تشکیل شده است. جنس بامپر دور گوشی سیلیکونی است و از مقاومت بالایی برخوردار است. شهرهایی مانند اصفهان و مشهد این کاورهای نیو اسکین را از خانه کاور که با قیمت مناسب وارد می‌کند، سفارش می‌دهند.
خانه کاور از مجموعه‌هایی است که انواع و اقسام کاور گوشی را وارد کشور می‌کند. این مجموعه بهترین کیفیت را با مقرون به صرفه‌ترین قیمت به دست مشتریان می‌رساند. شما می‌توانید سفارشات خود را به صورت عمده ثبت کنید. این مجموعه به دلیل تجربه بالایی که در این کار دارد، محصولات بسیار با کیفیتی را وارد می‌کند و خیال مشتری از کیفیت آن محصول راحت است. برای خرید کاور نیو اسکین به صورت عمده در تهران با شماره 09102085305 تماس بگیرید.
آگهی دهنده
خانه کاور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1105726
بازدید : 137
دسته بندی : لوازم جانبي
آگهی دهنده
خانه کاور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com