انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید کاور فانتزی عمده با بهترین قیمت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 29 مهر 1402
کاور فانتزی عمده
کاور‌های فانتزی معمولاً از سیلیکون و پلاستیک تولید شده‌اند و انعطاف پذیری بالایی دارند. در تولید این قاب‌ها با استفاده از پلاستیک طرح‌های زیبایی به آن می‌دهند. مشتریانی که به این قاب‌ها علاقه دارند معمولاً به طرح زیبای آن نگاه می‌کنند و به ویژگی‌های آن توجه زیادی نمی‌کنند. طرح‌های متفاوتی که در این نوع قاب وجود دارد، برای هر سنی مناسب است و جذابیت زیادی دارد. به دلیل مشتریان زیادی که قاب‌های فانتزی در بانه و گناوه دارند، مجموعه خانه کاور این محصولات را به صورت عمده به این شهرها ارسال می‌کند.
از ویژگی‌های این قاب‌های فانتزی می‌توان به رنگ‌های زیبای آن اشاره کرد. به دلیل استفاده از سیلیکون در ماده اولیه آن، می‌توان در انواع و اقسام رنگ‌ها این قاب‌ها را تولید کرد. شما برای سفارش قاب‌های فانتزی در تبریز می‌توانید با خانه کاور تماس بگیرید. ایجاد طرح‌های برجسته روی این قاب‌های فانتزی باعث می‌شود که اصطکاک ایجاد شود و هنگامی که گوشی در دست شما است نلغزد و سر نخورد. در این کاورهای فانتزی قسمت هندزفری، شارژر، دکمه‌های صدا و خاموش و روشن به خوبی برش خورده است و شما می‌توانید به آسانی از آن استفاده کنید.
خانه کاور از مجموعه‌هایی است که این قاب‌های فانتزی را وارد می‌کند. فروشنده‌های زیادی از شهرهای شیراز، اصفهان، مشهد و... قاب‌های فانتزی را از خانه کاور سفارش می‌دهند. شما همچنین می‌توانید از هر شهری سفارش خود را ثبت کنید و مجموعه خانه کاور در زمان کوتاه برای شما به صورت عمده محصولات را می‌فرستد. برای بازدید حضوری از انواع و اقسام قاب‌ها مخصوصاً قاب‌های فانتزی و خرید آن به صورت عمده در تهران با شماره 09102085305 تماس بگیرید.
آگهی دهنده
خانه کاور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1105729
بازدید : 154
دسته بندی : لوازم جانبي
آگهی دهنده
خانه کاور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com