انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رطوبت ساز و بخار ساز التراسونیک

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 7 آبان 1402
در صنایع تولیدی، رطوبت یکی از عوامل محیطی تاثیر گذار و مهم می باشد. سالن های پرنده زینتی، سالن تولید قارچ، مرغداری، گلخانه ها،سردخانه ها، سالن پرورش زعفران، صنایع کاغذ و کارتن سازی، نساجی و نخ ریسی، کارخانه فرش، سبزی فروشی و هایپر مارکت ها، دستگاه های جوجه کشی و ... از جمله صنایعی هستند که رطوبت نقش مهمی در تولید دارد.

در سالن پرنده های زینتی کمبود رطوبت باعث بیماری های تنفسی مثل برونشیت میشود. در زمان بیرون آمدن جوجه ها از تخم کمبود رطوبت باعث تلفات درصد بالایی از جوجه ها می شود. در زمستان با روشن کردن بخاری جهت افزایش دما، رطوبت به شدت کاهش یافته و باعث افزایش بیماری می شود. تنها رطوبت سازی که مناسب سالن های پرنده هست که بدون صدا و خیس کردن محیط و بدون خنک کاری در هر فصل قابل استفاده باشد، رطوبت ساز آلتراسونیک است.

در سرد خانه های قدیمی ایجاد رطوبت به روش دیگ بخار انجام می شود که علاوه بر هزینه بالای اجرای دیگ بخار و هزینه های نگهداری بالا، بخار گرم وارد شده به سردخانه ها باعث گرم شدن سرد خانه می شود و این موضوع فشار بیشتری به سیستم های سردخانه جهت جبران این گرما وارد می کند. در صورتی که رطوبت ساز التراسونیک با مصرف مقدار بسیار کمی آب و برق رطوبت مورد نیاز سردخانه را تامین می کند و هزینه راه اندازی آن در مقایسه با دیگ های بخار قابل قیاس نیست.
آگهی دهنده
مهرنگار
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1105878
بازدید : 268
دسته بندی : لوازم صنعتي
آگهی دهنده
مهرنگار
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com