انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تعمیر یخچال الکترواستیل

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 23 آبان 1402
نمایندگی رسمی الکترواستیل در تهران و کرج

تعمیر یخچال الکترواستیل
تعمیرات یخچال الکترواستیل باید توسط کارشناس مجرب صورت گیرد .ممکن است که محصول شما دچار خرابی در بدنه ، برد و یا حتی موتور شود ، ایرادات شایعی برای محصولاتی همچون فریزر و یخچال موجود است .

تشخیص دقیق عیوب احتمالی محصول
در ابتدای هر امری لازم است که عیب یا عیوب محصول شما مشخص گردد ، در ادامه به بررسی عیوب احتمالی و منشا آن می پردازیم اما بهتر میدانیم که به شما توصیه کنیم قبل از هر کاری مراتب را با تکنسین های مجرب مطرح نمایید ، ما در مجموعه کسپرهاوس با دارا بودن 60 تکنسین مجرب و با تجربه خیال شما را از بابت تعمیر و رفع عیوب احتمالی محصولتان راحت می نماییم . در مجموعه ما خیالتان از بابت قطعات راحت باشد ، چرا که ؛ مجموعه کسپرهاوس از قطعات اورجینال استفاده می کند و با حذف هزینه های واسطه گری ، هزینه اضافه به شما تحمیل نمی کند، پس در صورت ایجاد مشکل در محصولتان کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید .

تماس با کارشناسان مجموعه
ثبت درخواست خرابی محصول

لیست خرابی های احتمالی یخچال الکترواستیل
یخچال / فریزر سرما ندارد
یخچال به شدت داغ می کند
لاستیک دور درب خراب است
فریزر یخ زده و برفک دارد
یخچال یکسره کار می کند
روی نمایشگر یخچال ارور ظاهر شده است
صداهای غیرعادی و ناهنجار از یخچال
بررسی خنک نکردن یخچال الکترواستیل
خنک نکردن یخچال یا فریزر ممکن است به دلیل عوامل متعددی رخ دهد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم .

1- در محصولات الکترواستیل سنسوری تعبیه شده که اطلاعات دما را به برد منقل می نماید ، برد با بررسی دما اقدام به خاموش یا روشن کردن موتور می نماید .

2- کمبود گاز : گاز درون موتور ، منجر به خنک کردن یخچال می گردد ، خنک نکردن دستگاه ممکن است به دلیل اتمام گاز موجود در یخچال الکترواستیل ما باشد .

3- عدم کارکرد صحیح موتور : به موتور یخچال اصطلاحا کمپرسور می گوییم ، در صورتی که این قطعه دچار آسیب گردد ، پس از 24 ساعت خنک کنندگی دستگاه از بین می رود .

4- فن ها : یکی از مهم ترین عوامل چرخش هوا در یخچال و فریزر فن ها هستند ، در صورت عدم صحیح کارکرد این قطعه ، خنک کنندگی با مشکل مواجع می شود .

5-عدم کارکرد صحیح سیستم دیفراست : سیستم دیفراست موجب جلوگیری از ایجاد برفک در محصول می شود ، در صورت مشاهده برفک یا یخ احتمالا مشکلی در سیستم دیفراست رخ داده است .

6- لاستیک دور درب : این قطعه باعث جلوگیری از انتقال هوا به خارج از محصول می گردد ، اگر لاستیک دور درب مشکل داشته باشه ، گویی درب یخچال شما باز است ( پس یخچال خنک نمی شود )

بررسی یکسره کار کردن یخچال الکترواستیل
به صورت عادی موتور یخچال به صورت اتوماتیک بعد از خنک شدن ، خاموش می شود ، در صورتی ه یخچال شما اتومات نمی کند احتمالا محصول شما دارای یکی از مشکلات زیر است :

گاز دستگاه خالی شده
سنسورهای دمایی مشکل دارند
رله کمپرســور دچار اتصالی شده
لوله مویی و فیلتر درایر گرفتگی دارد
برد الکترونیکی دستگاه دچار مشکل شده
اگر محصول شما دچار مشکل مطرح شده است حتما با کارشناسان کسپرهاوس این مورد را مطرح کتید ، چرا که در صورت یکسره کار کردن یخچال ، موتور محصول خواهد سوخت و هزینه ی گزافی را به شما تحمیل خواهد کرد .

قرم تماس با کسپرهاوس
شماره های تماس
02136806022 - 09109369619
آگهی دهنده
کسپرهاوس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1108172
بازدید : 55
دسته بندی : تعمير لوازم
آگهی دهنده
کسپرهاوس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com