انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

حمل نخاله ساختمانی در کل تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 27 آبان 1402
مجموعه حمل نخاله وطن در حوزه حمل نخاله‌های ساختمانی فعالیت گسترده و سراسری دارد. فعالیت‌های این مجموعه به مکان خاصی محدود نمی‌شود. این مجموعه در شمال تهران، جنوب تهران، شرق تهران، غرب تهران و مرکز تهران فعالیت می‌کند. همچنین فعالیت‌های مجموعه حمل نخاله وطن به ساعت خاصی در روز محدود نمی‌شود. مجموعه حمل نخاله وطن به صورت شبانه روزی نخاله‌های ساختمانی را بارگیری و از محل خارج می‌کند. این مجموعه از نیروی انسانی با تجربه‌ای تشکیل شده است که نخاله‌های ساختمانی را با سرعت بارگیری می‌کند. حمل نخاله‌های ساختمانی توسط نیسان کمپرسی انجام می‌شود.
مجموعه حمل نخاله وطن علاوه بر فعالیت در حوزه حمل نخاله‌های ساختمانی در حوزه فروش مصالح ساختمانی و ضایعات هم فعالیت قابل توجهی دارد. انواع و اقسام مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز را می‌توانید از این مجموعه تهیه کنید. کیفیت مصالح ساختمانی که تهیه می‌کنید بسیار بالا خواهد بود و همچنین قیمت مناسبی هم دارد.
برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت توسط نخاله‌های ساختمانی در سراسر تهران بهتر است هر چه سریع‌تر با مجموعه حمل نخاله وطن هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و نخاله‌ها را از محل خارج کنید.
شما برای آگاهی از فعالیت‌های این مجموعه، اطلاعات، تعرفه و قیمت آن‌ها و انجام هماهنگی برای همکاری باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. برای برقراری ارتباط با مجموعه حمل نخاله وطن و اطلاع از شرایط کاری آن‌ها با شماره 09307252506 تماس بگیرید.
آگهی دهنده
نخاله وطن
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1108381
بازدید : 64
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
نخاله وطن
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com