انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

حمل نخاله ساختمانی در شمال تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 27 آبان 1402
نخاله‌های ساختمانی که حاصل ساخت و ساز یا تخریب هستند معمولاً جاگیر و دارای حجم بالایی هستند. این نخاله‌های ساختمانی در محل باعث ایجاد مزاحمت در رفت و آمد و سد معبر می‌شوند. بنابراین بهتر است هرچه سریع‌تر از محل خارج شوند. مجموعه حمل نخاله وطن در این حوزه فعالیت می‌کند. این مجموعه از نیروی انسانی با تجربه‌ای تشکیل شده است که سرعت بارگیری بالایی دارد. مجموعه حمل نخاله وطن کل تهران مخصوصاً شمال تهران را پوشش می‌دهد. این مجموعه در محل حاضر می‌شود، نخاله‌های ساختمانی شما را بارگیری می‌کند و با نیسان کمپرسی حمل میکند.
اگر مشغول ساخت و ساز هستید می‌توانید علاوه بر حمل نخاله‌های ساختمانی در حوزه مصالح ساختمانی هم با مجموعه حمل نخاله وطن همکاری کنید. این مجموعه در کنار حمل نخاله‌های ساختمانی در حوزه فروش مصالح ساختمانی و ضایعات هم فعالیت دارد. بنابراین شما می‌توانید انواع و اقسام مصالح ساختمانی مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه کنید. این مجموعه مصالح ساختمانی با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و در مقابل کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم ارائه می‌دهد.
از ویژگی‌های مجموعه حمل نخاله وطن در حوزه حمل نخاله‌های ساختمانی می‌توان به پوشش سراسری تهران، فعالیت شبانه روزی، بارگیری سریع و حمل نخاله‌های ساختمانی با نیسان کمپرسی اشاره کرد. برای بهره‌مندی از فعالیت شبانه روزی این مجموعه باید از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. برای آگاهی از شرایط و قیمت این مجموعه و انجام هماهنگی‌ با شماره 09307252506 تماس بگیرید.
آگهی دهنده
نخاله وطن
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1108385
بازدید : 69
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
نخاله وطن
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com