انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

حمل نخاله ساختمانی در غرب تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 27 آبان 1402
مجموعه حمل نخاله وطن از مجموعه‌هایی است که علاوه بر پوشش سراسری کل تهران در منطقه غرب تهران هم فعالیت می‌کند. این مجموعه به صورت شبانه روزی غرب تهران را پوشش می‌دهد. اگر در این منطقه مشغول ساخت و ساز یا تخریب هستید می‌توانید برای بارگیری سریع و حمل نخاله‌های ساختمانی خود، از مجموعه حمل نخاله وطن کمک بگیرید. با انجام هماهنگی قبلی این مجموعه در هر ساعت از شبانه روز برای بارگیری سریع و تخلیه نخاله‌های ساختمانی از محل، نیروهای انسانی خود را می‌فرستد. این مجموعه نخاله‌های ساختمانی را در نیسان کمپرسی بارگیری می‌کند و در محل مورد نظر آن‌ها را تخلیه می‌کند.
مجموعه حمل نخاله وطن علاوه بر فعالیت در حوزه حمل نخاله‌های ساختمانی در حوزه فروش مصالح ساختمانی و ضایعات هم فعالیت می‌کند. برای سفارش انواع و اقسام مصالح ساختمانی از این مجموعه باید با آن‌ها تماس بگیرید.
مجموعه حمل نخاله وطن در مقابل ویژگی‌هایی از جمله پوشش سراسری تهران، فعالیت شبانه روزی، بارگیری سریع، حمل و نقل با نیسان کمپرسی و... از قیمت مناسبی هم برخوردار است. بنابراین با تمام نکاتی که گفته شد این مجموعه، مجموعه مناسبی برای کمک گرفتن در بارگیری و تخلیه نخاله‌های ساختمانی است. برای ارتباط با مجموعه حمل نخاله وطن و آگاهی از شرایط و تعرفه آن‌ها با شماره 09307252506 تماس بگیرید.
آگهی دهنده
نخاله وطن
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1108386
بازدید : 46
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
نخاله وطن
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com