انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ایستگاه پمپاژ فاضلاب لیفت استیشن

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 12 اسفند 1402
ایستگاه پمپاژ فاضلاب چیست؟

اصطلاح عمومی ایستگاه پمپاژ فاضلاب، لیفت استیشن فاضلاب نیز می باشد. لیفت استیشن وظیفه انتقال فاضلاب را در مسیرهایی که بیشتر طول مسیر عمودی میباشد برعهده دارد. اصطلاحا به این عملیات، لیفت فاضلاب توسط ایستگاه پمپاژ فاضلاب یا لیفت استیشن می گویند. ایستگاه پمپاژ فاضلاب در واقع سیستمی است، که برای انتقال فاضلاب های مختلف از ارتفاع پایین‌تر به بالاتر با استفاده از مجموعه پمپ ها در یک مخزن ذخیره طراحی شده است. این ایستگاه های پمپاژ اغلب برای انتقال فاضلاب به شبکه انتقال فاضلاب شهری (اگو) و یا تصفیه خانه های فاضلاب استفاده می شود.

این محصول همواره دارای یک مخزن یا سپتیک پمپاژ برای نگهداری و ایجاد زمان ماند مورد نیاز برای پمپاژ می باشد. این واحد از واحدهای بسیار مهم در ایستگاه پمپاژ فاضلاب می باشد چرا که پمپ ها در این مخزن یا سپتیک پمپاژ تعبیه می شوند. از این محل، عملیات انتقال فاضلاب یا سیال به محل مورد نظر انجام شده است. به همین دلیل مخزن لیفت استیشن فاضلاب، یکی از واحدهای اصلی و ضروری ایستگاه های پمپاژ فاضلاب محسوب می شود.

تولید ایستگاه پمپاژ فاضلاب به صورت پیش ساخته و یکپارچه از متریال پلی اتیلنی به همراه کلیه ادوات و پایپینگ و سیستم های کنترل برق هوشمند، یکی از نوآوری های گروه صنعتی آب سازه می باشد. تا جایی که امروزه از ایستگاه های پمپاژ فاضلاب پیش ساخته آب سازه به عنوان یکی از تجهیزات انتقال فاضلاب برای اکثر مراکز تجاری، مسکونی، صنعتی، بیمارستانی و غیره استفاده می شود. این محصول منحصر بفردترین و پرفروش ترین محصول آب سازه بوده و در طبقه بندی محصولات اصلی آب سازه، جزو اولین ها می باشد. پکیج لیفت استیشن آب سازه از سال 1400 به صورت کامل آماده و پیش ساخته به کشور ازبکستان صادر می شود.
قیمت خرید ایستگاه پمپاژ فاضلاب (لیفت استیشن فاضلاب)

قیمت ایستگاه پمپاژ فاضلاب بر اساس نوع و میزان فاضلاب، پمپ فاضلابی مورد استفاده، جنس و ابعاد مخزن لیفت استیشن و غیره تعیین می شود. برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لیست قیمت ایستگاه پماژ فاضلاب و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان آب سازه تماس فرمایید. قیمت ایستگاه پمپاژ در شرکت آب سازه متناسب با قیمت روز مواد پلی اتیلن محاسبه می شود.

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

02126410244 و 02126410245

09196576008
آگهی دهنده
آب سازه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1116160
بازدید : 24
دسته بندی : آب و فاضلاب
آگهی دهنده
آب سازه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com