انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آموزش مایا 2008 تمام حرفه ای

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
انیمیشن و پویا نمایی در طراحی سه بعدی را از متخصصین این امر در عظیم ترین بسته آموزشی نرم افزار Maya - مایا به طور کامل فرا گیرید !
 
اگر شما هم از علاقمندان به انیمیشن ها و پویا نمایی ها و شخصیت سازی های مدرن در طراحی رایانه ای سه بعدی اعم از عمرانی، مکانیک، و چهره سازی که عنوان نسل نوین دانش رایانه ای را از آن خود کرده است می باشید، مطمئنا دسترسی به بسته ی آموزشی حرفه ای و ارزشمندی که تمامی مباحث عمده حرفه ای این علم را تحت پوشش قرار می دهد،برایتان بسیار ضروری و مفید است !
پس از عرضه موفقیت آمیز و استقبال بسیار علاقمندان به آموزش های حرفه ای و کلاس یک جهانی در طراحی سه بعدی تری دی مکس شرکت CG Academy ، بنا به درخواست بسیاری از طرفداران این حرفه ،   newcenter مجموعه ای بسیار عظیم تر و بی همتا را در زمینه آموزش نرم افزار بسیار قدرتمند و شماره یک انیمیشن سازی دنیا Maya تهیه و عرضه کرده است که با دارا بودن بیش از 280 ساعت ! آموزش جامع و کامل چند رسانه ای ویدیویی و تمامی ابزارها و پلاگین ها و کتاب ها و نرم افزار های مورد نیاز کاربران مایا تمامی نیازهای طرفداران این نرم افزار حرفه ای را یکجا در خود گرد آورده که خبر بسیار خوشایندی برای علاقمندان به انیمیشن سازی و طراحی سه بعدیست .
یکی از مطرح ترین کمپانی های سازنده آموزش های الکترونیک و چندرسانه ای در زمینه نرم افزار مایا و مباحث مرتبط با آن شرکت Digital Tutors امریکاست که طی چندین سال گذشته به افتخارات بسیاری در زمینه آموزش الکترونیک در سطوح مختلف برای نرم افزار های مطرح انیمیشن سازی به ویژه مایا نایل شده است . آموزش های بسیار با کیفیت این شرکت به زبانی ساده و در محیط نرم افزار مایا به گونه ای کاملا آسان و قابل درک است که فهم ساده آن را برای تمامی علاقمندان میسر کرده است .
فروشگاه آنلاین newcenter   برای اولین بار در ایران بسته جامع آموزشی Maya - مایا کمپانی Digital Tutors را در قالب پکیجی کامل و بی مانند متشکل از تمامی 64 مبحث و 150 سی دی ارزشمند آموزشی انیمیشن سازی Digital Tutors را از مبتدی تا پیشرفته و تمامی زمینه ها که در بازار های جهانی ارزشی بالغ بر 3000 دلار امریکا داراست را همراه با نسخه کامل نرم افزارهای  ,  Autodesk Maya 2008, 8.5 , 8.0 , 7.0 و به علاوه کلکسیونی بی نظیر و کمیاب از تمامی پلاگین های قدرتمند و گرانقیمت این نرم افزار مطرح را همراه با بسیاری ابزارها و آموزش های مفید دیگر در قالب 20 دی وی دی کامل و در پکیجی شکیل و نایاب آماده تهیه هموطنان ایرانی کرده است .
نکته مهم : قیمت این پکیج به صورت کامل در بازار ایران در صورت وجود بیش از 150.000 تومان خواهد بود! (تنها 150 سی دی آموزشی) اما شما میتوانید با قیمتی باور نکردی اقدام به خرید مجموعه کامل آن از فروشگاه newcenter   کنید . ( این بسته بدون هیچ گونه کمی و کاستی ، به زبان اصلی در محیط خود نرم افزار و بصورت کاملا قابل درک ارایه شده است )

محتویات این بسته آموزشی جامع و عظیم به این شرح است :

تمامی 64 مبحث اصلی یا 150سی دی آموزشی اورجینال شرکت Digital Tutors ( گنجانده شده در 20 دی وی دی بدون هیچ گونه کاستی و بدون فشرده سازی ) که مشتمل بر270 ساعت آموزش جامع، کامل و حرفه ای Maya - مایا به صورت کاملا مالتی مدیا می باشد. شامل تمامی مباحث آموزشی مقدماتی، مباحث مختلف مدلسازی یا Modeling ،   مباحث مختلف خلق شخصیت یا Rigging ، مباحث مختلف خلق کارتون و شخصیت های کارتونی ، مباحث مختلف ساخت انسان دیجیتالی Digital Humans ، مباحث
آگهی دهنده
موسسه تجارت الکترونیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 118768
بازدید : 3882
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
موسسه تجارت الکترونیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com